جستجو

بزرگ ترین کمپانی استخراج کننده امریکا بیت کوین خرید!

بزرگ ترین کمپانی استخراج کننده امریکا بیت کوین خرید!

ماینر بیت کوین Marathon Digital حدود ۲۴۹ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کرده است.

در ۱۴ آگوست، این ماینر گفت که بخشی از درآمد حاصل از فروش را برای خرید حدود ۴۱۴۴ بیت کوین با قیمت متوسط تقریباً ۵۹۵۰۰ دلار استفاده کرده است که “ذخایر استراتژیک بیت کوین خود را به بیش از ۲۵۰۰۰ BTC” رساند.

ماراتون گفت که وجه نقد باقی مانده برای خرید بیت کوین بیشتر و برای «مقادیر کلی شرکتی» استفاده می شود که احتمالاً شامل خریدهای استراتژیک می شود.

یکی از سخنگویان ماراتن به کوین تلگراف گفت که معتقد است بیت کوین “برترین دارایی استراتژیک خزانه داری است” و “استراتژی چند وجهی را برای به دست آوردن بیت کوین اتخاذ می کند.”

آخرین ذخیره بیت کوین آن پس از خرید ۲۲۸۲ بیت کوین در ماه ژوئیه به ارزش ۱۲۴ میلیون دلار منتشر شد، که مدیر عامل و رئیس شرکت ماراتون، فرد تیل، گفت که بخشی از یک “استراتژی hodl” بود.اما سهام ماراتون (MARA) با ۲.۲۶ درصد کاهش در روز به ۱۵.۱۴ دلار بسته شد. به گفته Google Finance، قیمت سهام آن از سال تا به امروز تقریباً ۳۴ درصد کاهش یافته است.

بزرگ ترین کمپانی استخراج کننده امریکا بیت کوین خرید!

درآمد سه ماهه دوم ماراتون در اوایل این ماه برآوردهای وال استریت را نادیده گرفت و ۹ درصد کمتر از درآمد تخمینی ۱۴۵.۱ میلیون دلاری بود، اما همچنان نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳  ، ۷۸ درصد رشد سالانه داشت.

این در حالی است که سود ماینینگ کریپتو پس از هاوینگ بیت کوین که پاداش استخراج را به نصف کاهش داد، به پایین ترین حد خود رسیده است.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *