جستجو

قیمت امروز بیت کوین(۱۴۰۳/۰۴/۱۱) ، زنگ خطری برای ریزش بیشتر

قیمت امروز بیت کوین ، زنگ خطری برای ریزش بیشتر

بلاکچین همیشه به شفافیت معروف است ، به گونه ای که شما میتوانید تمامی خرید و فروش های افراد مختلف رو ببینین ، تعداد کل بیتکوین ها و اینکه دست چه کسانی هستند رو متوجه بشید و از کارمزد های تراکنش داخل هر شبکه آگاه باشید.تمامی این اطلاعات از شاخه ای از تحلیل های بازار کریپتو که به آنچین معروف است نشات میگیرد.شما با داده های آنچین میتوانید راحت تر و بهتر برای چگونگی روند بازار تصمیم گیری کنید.

یکی از داده های آنچین مقدار سر به سری افراد بزرگ بازار بر روی ارز بیت کوین است.به صورتی که طبق تصویر بالا میانگین کیف پول‌های ETF های جدید: ۶۴ هزار دلار است که از قیمت کنونی بیتکوین (-۶%) پایین تر است و این کیف پول ها در حال حاضر در ضرر هستند.

به همین ترتیب :

میانگین معامله‌گران بایننس: ۵۱.۷ هزار دلار است که ۱۶ درصد در سود هستند
شرکت های ماینینگ : ۳۴.۴ هزار دلار که ۷۴ درصد در سود هستند و بیشترین سود هم تعلق به نهنگ‌های قدیمی بیتکوین دارند که با میانگین خرید درمحدوده ۲۰.۷ هزار دلار ۱۸۹ درصد در سود هستند.

طبق اطلاعات و آمار و ارقام بالا میتوان به ۲ نتیجه کلی دست یافت :
نتیجه اول این است که غیر از ETF های جدید بیتکوین همگی سرمایه گذاران بزرگ در سود هستند و در صورتی که بیت کوین نتواند سطح ۶۰ هزار دلار را حفظ کند میتوان شاهد سیو سود کردن آنها و ایجاد فشار فروشی بیشتر برای بازار باشیم.

نتیجه دوم را میتوان به نهنگ های قدیمی بیتکوین اشاره کرد که با وجود سود ۱۸۹ درصدی بیتکوین همچنان تمایلی برای فروش ندارند و روند بلند مدت بیتکوین را صعودی میبینند.

به صورت کلی داده های آنچین یکی از روش های تحلیلی بازار است که در کنار سایر روش های دیگر میتوان اثر بخش باشد و نمیتوان به تنهایی خود  تصمیم گیری های خرید یا فروش ارزهای مختلف را انجام داد.

منبع : x.com

۴/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *