جستجو

کریپتو ممکن است انتخابات را در ایالت های مهم تغییر دهد.

کریپتو ممکن است انتخابات را در ایالت های مهم تغییر دهد.

بر اساس تجزیه و تحلیل سال ۲۰۲۴ توسط فدرال رزرو، ۷ درصد از بزرگسالان در ایالات متحده در حال حاضر دارای دارایی کریپتویی هستند یا در گذشته از آن استفاده کرده اند.

با شروع فصل انتخابات ۲۰۲۴ در ایالات متحده، صنعت کریپتو و جامعه گسترده تر برای حمایت از نامزدهای طرفدار رمزارز بسیج شده اند. دکتر تونیا ام. ایوانز – استاد حقوق در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا – با کوین تلگراف گفت و گو کرد تا تأثیر کریپتو را بر انتخابات آینده را توضیح دهد.

به گفته دکتر ایوانز، رقابت‌های ریاست‌جمهوری آتی، به‌ویژه، با حاشیه‌های بسیار کمی تعیین می‌شود – جایی که بسیاری از مسائل به طور بالقوه می‌توانند رأی را تغییر دهند، از جمله رمزارز.

با ای «اگر شما یک رأی‌دهنده چند موضوعی هستید که طرفدار کریپتو نیز هستید، کمتر احتمال دارد که تحت تأثیر هر یک از نامزدها به تنهایی در این زمینه قرار بگیرید».

کریپتو ممکن است انتخابات را در ایالت های مهم تغییر دهد.

دکتر ایوانز توضیح داد:

“مسابقه در واقع برای پیروزی بر جمعیت عمومی نیست، بلکه برای هدایت بازی کالج انتخاباتی است. این بدان معنی است که اگر تغییرات کوچکی در رای دهندگان در ایالت های مهم مانند پنسیلوانیا، جورجیا، آریزونا و غیره وجود داشته باشد، می تواند باعث حرکت در انتخابات شود. سوزن.”
این پروفسور همچنین ابراز اطمینان کرد که حمایت از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال دو حزبی است و عوامل سیاسی را کاهش می‌دهد – دیدگاهی که با ۱۴ میلیون دلار هزینه شده توسط کمیته‌های اقدام سیاسی طرفدار رمزارزها برای حمایت از نامزدهای کنگره از هر دو حزب تأیید می‌شود.

تصویر گسترده تر و جایگاه کریپتو در انتخابات ۲۰۲۴

دکتر ایوانز توضیح داد که برای بسیاری از رای دهندگان، کریپتو یک “مسئله اصلی است، اما نه اصلی”. او به اهمیت این موضوع برای رای دهندگان و همچنین تبعیت آن از دیگر مسائل انتخاباتی مانند سلامت باروری و سیاست های کلان اقتصادی اشاره کرد.

نظرسنجی اخیرنشان داد که ۶٪ از پاسخ دهندگان می خواستند در طول یک مناظره نامزدهای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ایالات متحده درباره کریپتو صحبت کنند، در حالی که ۴۵٪ می خواستند در مورد اقتصاد و ایجاد شغل بشنوند و ۲۴٪ می خواستند نامزدها درباره مهاجرت بحث کنند.

نظرسنجی دیگری که توسط صرافی جمینی انجام شد، نشان داد که ۷۳ درصد از بزرگسالان شرکت‌کننده در ایالات متحده گفتند که سیاست‌های رمزنگاری نامزدها «تا حدودی تأثیر» بر رای دادن به آن‌ها خواهد داشت.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *