جستجو

بازپرداخت FTX همانند Mt.Gox به نفع طلبکاران خواهد بود.

بازپرداخت FTX همانند Mt.Gox به نفع طلبکاران خواهد بود.

صرافی ورشکسته کریپتو FTX با شرکت Emergent Technologies تاسیس شده توسط Sam Bankman-Fried بر سر بیش از ۶۰۰ میلیون دلار سهام رابین هود به توافق رسیده است.

بر اساس درخواست ۶ سپتامبر توسط جان ری سوم، مدیر عامل FTX در دادگاه ورشکستگی ، FTX مبلغی به اندازه ۱۴ میلیون دلار برای پوشش هزینه های اداری مربوط به پس گرفتن دادخواست برای مطالبه ۵۵ میلیون سهام Robinhood و پول نقد پرداخت خواهد کرد.

تسویه حساب همچنین مسیری را برای Emergent فراهم می کند تا به سرعت پرونده ورشکستگی خود را در آنتیگوا حل کند.

FTX گفت که این قرارداد به بازیابی پول بیشتر برای طلبکاران و جلوگیری از هزینه های بیشتر دعوی کمک می کند، و اضافه کرد که این یک گام مهم در برنامه سازماندهی مجدد آن برای به حداکثر رساندن ارزش برای طلبکاران است.

بازپرداخت FTX همانند Mt.Gox به نفع طلبکاران خواهد بود.

ری در بیانیه ۶ سپتامبر در حمایت از این توافق گفت که این نتیجه “مذاکرات با حسن نیت بین طرفین است و این مذاکرات عاری از هرگونه تبانی است.”

Emergent برای اولین بار حدود ۵۶ میلیون سهام Robinhood را به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون دلار در می ۲۰۲۲ از طریق توافق با Bankman-Fried و Alameda Research، شرکت تجارت رمزنگاری که او تأسیس کرد، خریداری کرد.

چندین طرف، از جمله FTX، BlockFi، Bankman-Fried، و Emergent، مالکیت یا حقوق سهامی را که توسط وزارت دادگستری در ژانویه ۲۰۲۳ پس از سقوط FTX در نوامبر ۲۰۲۲ توقیف شده بود، ادعا کرده اند.

کمپانی Emergent Fidelity Technologies یک شرکت سرمایه گذاری است که توسط Bankman-Fried و یکی از بنیانگذاران سابق FTX، گری وانگ تأسیس شده است که در فوریه ۲۰۲۳ درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را داد.

در اواخر ماه مارس، بنکمن-فرید به دلیل نقش داشتن در یک کلاهبرداری بزرگ که منجر به فروپاشی چندین شرکت رمزنگاری معروف، از جمله شرکت خودش شد، به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

جلسه استماع این درخواست برای ۲۲ اکتبر برنامه ریزی شده است.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *