جستجو

وحشت برای ۳.۲ میلیارد دلار بیت کوین Mt.Gox

وحشت برای 3.2 میلیارد دلار بیت کوین Mt.Gox

تنها در ۲ ساعت ، Mt. Gox بیش از ۴۷۵۰۰ بیت کوین را به آدرس های ناشناخته منتقل کرده است و به طور قابل توجهی ذخایر بیت کوین خود را کاهش داده است.Mt. Gox دوباره در ۲۳ جولای شروع به جابجایی وجوه کرد و بیش از ۴۷۵۰۰ بیت کوین به ارزش تقریباً ۳.۲ میلیارد دلار را به دو آدرس ناشناس در ساعت ۵:۰۵ صبح و ۶:۲۷ صبح UTC منتقل کرد.بر اساس داده های Arkham Intelligence، صرافی Mt.Gox دارای ۹۰۳۴۴ بیت کوین به ارزش ۶.۰۲ میلیارد دلار است، اما دارایی فعلی آن در حال حاضر حدود ۴۲۷۴۴ بیت کوین به ارزش ۲.۸۵ میلیارد دلار است.

پس از بیانیه بازپرداخت صرافی منحل شده در ۵ جولای ، برنامه هایی را برای انجام “به سرعت” بازپرداخت به طلبکاران ایجاد کرد که به نظر می رسد به خوبی در حال انجام است.

وحشت برای 3.2 میلیارد دلار بیت کوین Mt.Gox

مقصد انتقالات Mt.Gox

کیف پول Mt. Gox با برچسب “Mt. Gox: Cold Wallet (1Jbez)” ۵۱۱۰ بیت کوین به ارزش حدود ۳۴۰ میلیون دلار به یک کیف پول ناشناخته و صرافی ارز دیجیتال Bitstamp ارسال کرد.

از ۵۱۱۰ بیت کوین، ۲۸۷۱ بیت کوین به ارزش حدود ۱۹۱ میلیون دلار به آدرسی ناشناخته با ۱JKMS ارسال شد، در حالی که وجوه باقی مانده به ارزش ۱۴۹ میلیون دلار در بیت استمپ انتقال یافت.۴۲۵۸۷ بیت کوین قبلی، به ارزش ۲.۸۵ میلیارد دلار، زودتر به آدرس ناشناخته دیگری ارسال شد.

آماده سازی برای بازپرداخت Bitstamp

در ۲۲ جولای، Mt. Gox شروع به آماده سازی برای بازپرداخت طلبکاران از طریق Bitstamp کرد، بر اساس جنبش های هلدینگ صندوق Onchain.

وحشت برای 3.2 میلیارد دلار بیت کوین Mt.Gox

علیرغم اینکه جاکوب کینگ، تحلیلگر امور مالی، در پست ایکس در ۴ جولای حدس می زد که ۹۹٪ از طلبکاران کوین های خود را “در لحظه ای” که آنها را دریافت می کنند، می فروشند، نظرسنجی Reddit خلاف این را می گوید.

بیش از ۱۲ میلیارد دلار تخلیه شده است!

با انتقال آخرین ۳.۲ میلیارد دلار بیت کوین از آدرس Mt. Gox، این رقم از ۱۶ جولای به بیش از ۱۲ میلیارد دلار پرداخت شده است.

در ۱۶ جولای، صرافی منحل شده شاهد خروج بیش از ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین در یک حرکت قابل توجه پس از دو هفته عدم فعالیت زنجیره ای بود.با حجم تقریباً ۱۹۰۰۰۰ بیت کوین تنها در سه ساعت جابجا شد، خروجی صندوق Mt.Gox به بیش از ۱۲ میلیارد دلار در جابجایی حجم کمک کرد زیرا بازپرداخت ها طبق وعده انجام شد.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *