جستجو

امن ترین کیف پول، لجر یا تراست ولت ؟ هیچکدوم ، متامسک در آينده!

امن ترین کیف پول

کمپانی Consensys افزونه  Wallet Guard را با متامسک ادغام می کند تا امنیت MetaMask را تقویت کند و هدف آن به صفر رساندن ضرر مالی کاربران در میان تهدیدات افزایش یافته Web3 است.هفته گذشته در DeFi شاهد بودیم که کاربران Web3 به رکورد جدید ۱۰ میلیون نفر در سه ماهه دوم رسیدند، و Consensys Wallet Guard را برای افزایش امنیت MetaMask ادغام کرده است. این ادغام شامل تیم Wallet Guard می‌شود که به تیم ایمنی محصول MetaMask می‌پیوندد تا از انتقال روان ارزهای مختلف در متامسک اطمینان حاصل شود.

کاربران Web3 در سه ماهه دوم به رکورد ۱۰ میلیون نفر رسیدند:

بر اساس گزارش ۴ جولای از پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین DappRadar، تعداد کاربرانی که از برنامه های Web3 استفاده می کنند در سه ماهه دوم به رکورد بالایی رسیده است. تعداد کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد روزانه تقریباً به ۱۰ میلیون در طول سه ماهه رسیده که ۴۰ درصد افزایش نسبت به سه ماهه اول و بالاترین رقمی است که تا کنون به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، «هر بخش از صنعت DApp [برنامه غیرمتمرکز] رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که به یک مسیر صعودی کلی کمک کرده است».
کمپانی Consensys اعلام کرد که Wallet Guard را خریداری کرده است، ابزاری امنیتی برای محافظت از دارایی ها و داده های دیجیتال در برابر سرقت، کلاهبرداری . هدف این خرید، ادغام ویژگی‌های امنیتی پیشرفته Wallet Guard در MetaMask برای بهبود حفاظت از کاربر در Web3 است.

با پیشینه Wallet Guard در اعتبارسنجی تراکنش ها و اکتشافات سمت مشتری، کاربران MetaMask می توانند انتظار بهبود قابلیت های امنیتی مانند تشخیص کلاهبرداری سایت های مختلف را داشته باشند.بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی رمزارز PeckShield، تقریباً ۲۰ مورد هک در فضای کریپتو در ماه ژوئن گزارش شد که منجر به ضرر خالص نزدیک به ۱۷۶ میلیون دلار شد. این کاهش قابل توجه ۵۴.۲ درصدی نسبت به ماه مه است که هکرها با ۳۸۵ میلیون دلار درآمد داشتند.

اکسپلویت صرافی BtcTurk بزرگترین هک در ماه ژوئن بود و طبق داده های PeckShield، هکرها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده را سرقت کردند.دومین اکسپلویت بزرگ مربوط به صرافی متمرکز Lykke بود که ۲۲ میلیون دلار ضرر داشت. سومین اکسپلویت بزرگ مربوط به پروتکل وام دهی DeFi UwU Lend بود که ۱۹.۴ میلیون دلار ضرر کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *