جستجو

بیت کوین ۱۳ میلیون دلاری به گفته مایکل سیلور!

بیت کوین 13 میلیون دلاری به گفته مایکل سیلور!

مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران شرکت هوش تجاری MicroStrategy، طی یک سخنرانی مهم در ۲۶ جولای در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴، پیش بینی کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۴۵ به ۱۳ میلیون دلار برسد.

سیلور توضیح داد: «شما بیت کوین می خرید، تمام دارایی های خود را به بیت کوین می پردازید، و سپس به یک حوزه قضایی مالیاتی ارزان می روید که در آن واقعاً می توانید از برخی مالیات ها اجتناب کنید و پنجاه دلار اضافی در بیت کوین سرمایه گذاری کنید.

بیت کوین 13 میلیون دلاری به گفته مایکل سیلور!

سیلور اشاره کرد به سرمایه گذاری های دیگه مثل املاک و مستغلات ام کرد و گفت حتی در بهترین سناریو – مانند املاک سلطنتی بریتانیا، که از سال ۱۰۶۶ در اختیار خانواده سلطنتی است – «دارایی‌های فیزیکی ممکن است ۱۰۰۰ سال دوام بیاورند، [اما] احتمالاً ۵۰ تا ۷۵ سال بهترین چیزی است که شما دارید. او گفت.

دلیلی وجود دارد که به آن زمین می گویند نه بهشت.

وی خاطرنشان کرد که بیت کوین استثنا است. به گفته سیلور، که افزود: «بیت‌کوین فناناپذیر، تغییرناپذیر و غیرمادی است، و راه‌حلی برای معضل اقتصادی ما است»، وی افزود که این ارز دیجیتال «در دنیای فیزیکی نیست» و «طول عمر نامحدودی دارد».

MicroStrategy یکی از بزرگترین دارندگان عمومی بیت کوین در جهان است. تا ۲۰ ژوئن، در مجموع ۲۲۶,۳۳۱ بیت کوین به مبلغ تقریبی ۸.۳۳ میلیارد دلار با میانگین قیمت ۳۶,۷۹۸ دلار به ازای هر کوین خریداری شده بود.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *