جستجو

کارمزد ۹۰ هزار دلاری کاربر کریپتو برای انتقال اتریوم ۲ هزار دلاری

کارمزد 90 هزار دلاری کاربر کریپتو برای انتقال اتریوم 2 هزار دلاری

بر اساس داده‌های Etherscan که در پست ۱۱ آگوست به X توسط کاربر مستعار DeFiac ذکر شده است، کاربر ۳۴.۲۶ اتریوم – به ارزش ۸۹۲۰۰ دلار با قیمت‌های فعلی – را کارمزد برای انتقال ۰.۸۷ ETH به ارزش فقط ۲۲۶۲ دلار هزینه کرده است.

کارمزد 90 هزار دلاری کاربر کریپتو برای انتقال اتریوم 2 هزار دلاری

در زمان انتشار، هزینه های گاز در شبکه اتریوم در پایین ترین حد سالانه بین ۲ تا ۴ gwei است، به این معنی که انتقال اتریوم باید حداکثر ۵ دلار هزینه داشته باشد. به عنوان درصد بیان شده است، کاربر بیش از ۱,۷۸۳,۹۰۰ درصد اضافه پرداخت کرده است.

❇️تراکنش های اینجوری در بازار کریپتو عادی شده است !!

در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳، یک معامله گر NFT برای یک NFT که فقط ۱۰۰۰ دلار هزینه داشت، ۱۰۵۵ ETH – به ارزش ۱.۶ میلیون دلار در آن زمان – پرداخت کرد.

در ۶ آوریل، یک کلکسیونر۱۰۰ اتریوم ۱۹۱,۰۰۰ دلار در آن زمان – را برای یک ضرابخانه رایگان NFT خرج کرد که جرقه‌ای برانگیخت تا اتهامات مربوط به پولشویی را برانگیزد.

حتی در می ۲۰۲۱، صرافی کریپتو مستقر در سنگاپور Crypto.com به طور تصادفی ۷ میلیون دلار به Thevamanogari Manivel، کاربر استرالیایی صرافی ارسال کرد.

آن شخص (Manivel) هرگز این حادثه را گزارش نکرد و از پول آن برای خرید یک عمارت چند میلیون دلاری در ملبورن استفاده کرد و حدود ۴ میلیون دلار را به یک حساب بانکی در خارج از کشور ارسال کرد. او به اتهام “معامله با عواید جرم” به ۲۰۹ روز زندان محکوم شد.

در حالی که پرداخت بیش از حد هزینه های گاز در شبکه اصلی اتریوم ممکن است تصادفی باشد، همچنین می تواند شکل پیچیده ای از پولشویی باشد.

کاربر باید بداند که کدام اعتبارسنجی اتریوم تراکنش داده شده را تایید می کند و مطمئن شود که در بلوک صحیح ارسال شده است.

از آنجا، کاربر ناشناس باید در مرحله قفل با آن اعتبارسنجی کار می کرد تا اطمینان حاصل شود که وجوه در نهاد نادرست توزیع نشده است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *