جستجو

به کارما خوش آمدید ، کلاهبرداری از کلاهبرداران بزرگ

“کلاهبرداران کلاهبرداری شده اند” – گروه پینک به تازگی ۱۰ ETH را در اثر حمله به کیف پول از دست داده است.

گروه Pink Drainer، یک گروه بدنام کلاهبرداری و تخلیه کیف، ظاهراً  قربانی یک کلاهبرداری شدند و طعم داروی خود را چشیدند.

پلتفرم رمزنگاری MistTrack در پستی در ۷ ژوئیه در X توجه خود را به این حمله جلب کرد و گفت که گروه هکر ۱۰ اتریوم را از دست داده است.

پلتفرم MistTrack در صحبت با کوین تلگراف گفت که کلاهبرداری توسط ادرسی اشتباه اتفاق می افتد که کلاهبردار مقادیر کمی رمز ارز را از کیف پولی با آدرسی مشابه به یکی از کیف پول های معمولی هدف ارسال می کند، به این امید که هدف خود را فریب دهد تا به طور تصادفی وجوه به کیف پول نادرست ارسال کند.

کلاهبرداران ربات هایی دارند که به دنبال تراکنش های جدید هستند. MistTrack گفت از آنجایی که آنها نمی توانند کد را در کل آدرس بشکنند، می توان کاراکترهای اول و آخر را شبیه به آدرس مورد استفاده نشان و کاراکترهای وسط را تغییر داد تا به ادرس خودشان منتقل گردد..

در این مثال، کلاهبرداران وجوهی را از یک آدرس کیف پول ارسال کردند که دارای شناسه تقریباً یکسانی با کیف پول قبلی Pink Drainer بود، چیزی که با موفقیت Pink Drainer را فریب داد و به طور تصادفی آدرس جعلی را در مجموع ۱۰ ETH ارسال کرد.

به کارما خوش آمدید ، کلاهبرداری از کلاهبرداران بزرگ
آدرس کیف پول واقعی و آدرس کیف پول جعلی. منبع: MistTrack

این تنها یک ماه پس از اعلامیه غافلگیرکننده Pink Drainer در ۱۷ می منتشر شد که اعلام کرد هک های خود را پس از رسیدن به هدف اعلام شده خود برای سرقت بیش از ۸۵ میلیون دلار از دارایی های کریپتو بازنشسته می کند.

طبق داده‌های Dune Analytics، گروه Pink Drainer از ژوئیه ۲۰۲۳، ۸۵.۳ میلیون دلار رمزارز را سرقت کرده است.در حالی که Pink Drainer ممکن است فعالیت خود را متوقف کرده باشد اما چندین سرویس ابزار تخلیه دیگر از جمله Angel Drainer،  و Venom Drainer وجود دارد که به کلاهبرداران در سرقت دارایی‌های رمزنگاری کمک می‌کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *