جستجو

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

تحلیلگران می گویند که اقدام اخیر قیمت بیت کوین می تواند نشانه ای باشد که مسیر رسیدن به رکوردهای جدید در تمام دوران آغاز شده است.

قیمت بیت کوین ۱۶ درصد بالاتر از پایین ترین سطح داخلی ۵۲۵۴۶ دلاری است که در ۶ سپتامبر به دست آمده بود، که باعث می شود تحلیلگران بر این باورند که این معکوس می تواند شروعی برای رسیدن به بالاترین رکوردهای تاریخ باشد.

جِل، تحلیلگر مستقل بیت کوین، در پستی در ۱۷ سپتامبر در X گفت: «ساختار محلی بیت کوین پس از بسته شدن بالاتر از بالاترین رقم سپتامبر گذشته.

اشاره Jelle به بالاترین قیمت بیت کوین در ۶۰۶۷۰ دلار در ۱۳ سپتامبر بود که بالاتر از بالاترین قیمت ۵۹۸۳۰ دلاری ۳ سپتامبر بود. به گفته این تحلیلگر، این تنظیم نشان می دهد که بازار به اندازه کافی قوی است که بتواند بر مقاومت ۶۵۰۰۰ دلاری غلبه کند و بعداً با تراکم عرضه کنندگان در بالاترین حد خود مواجه شود.

نمودار ۱۲ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا: “به نظر می رسد برای خروج ۶۵۰۰۰ دلار آماده است – و سپس بالاترین رکوردهای جدید تاریخ”.
آلتشتاین تریدر، تحلیلگر مستعار، در پاسخ به تحلیل Jelle نوشت: «تغییر صعودی محلی امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

در همین حال، Daan Crypto Trades، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، معاملات بیت کوین را نزدیک به مرز میانی یک کانال موازی نزولی با قیمت ۵۷۹۰۲ دلار مشاهده کرد.

به گفته این تحلیلگر، این یک “نقطه جالب” بود زیرا حرکت ۵ درصدی بالاتر از این سطح، راه را برای یک «حرکت بزرگتر» با حدود ۱۰ درصد بالاتر هموار می کند. حرکت ۱۵ درصدی از ۵۷۹۰۰ دلار قیمت بیت کوین را بالای ۶۶۰۰۰ دلار قرار می دهد.

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین پس از باز شدن وال استریت در ۱۸ سپتامبر، اولین افزایش ۵ درصدی را به دست آورد و از منطقه تراکم تامین‌کنندگان ۵۹۳۰۰ دلار به ۶۰۷۳۸ دلار رسید، جایی که حرکت نمایی ۵۰ روزه، ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه. میانگین ها (EMA) در حال حاضر ثابت هستند. این حرکت باعث شد که قیمت بیت کوین قبل از اینکه در زمان انتشار به ۶۰۵۴۰ دلار کاهش یابد، به ۶۱۳۳۱ دلار در روز به بالاترین حد خود رسید.

همانطور که کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود، بیت کوین باید این مانع را برای حفظ شتاب صعودی خود تغییر دهد.

ازدحام تامین کنندگان در ۶۰۰۰۰ دلار به یک مانع اصلی مقاومت در برابر قیمت بیت کوین تبدیل شده است، همانطور که داده های IntoTheBlock نشان می دهد. مدل ورودی/خروجی آن از پول حول قیمت (IOMAP) نشان می‌دهد که بیت‌کوین در این سطح با مقاومت نسبتاً سختی مواجه است.

مانع ۶۰۰۰۰ دلاری نزدیک به محدوده قیمت ۶۰۴۶۵ دلار و ۶۲۲۷۸ دلار است، جایی که تقریباً ۶۰۴۷۶۰ بیت کوین قبلاً توسط تقریباً ۱.۵۳ میلیون آدرس خریداری شده بود.

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

داده‌های اضافی CoinGlass نشان می‌دهد که سفارش‌های درخواستی عظیم در این سطح ایجاد می‌شوند و اهمیت آن را برای خرس‌ها تقویت می‌کنند.

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

نقشه حرارتی انحلال در بالا نشان می دهد که حدود ۴۰.۱۳ میلیون دلار سفارشات درخواستی در حدود ۶۰,۰۰۰ دلار قرار دارند و به سفتی مقاومت در جهت صعودی می افزایند.

در همین حال، Kyledoop داده‌های CryptoQuant را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده افزایش شاخص احساسات آتی از ابتدای سال بود.

طبق گفته CryptoQuant، افزایش این معیار اغلب قبل از افزایش قیمت قابل توجه است.

“با ۸۹% همبستگی تاریخی با جهش قیمت در چهار چرخه، به نظر می رسد بیت کوین برای رشد بالقوه آماده است.”

بیت کوین در حال صعود برای ATH جدید

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *