جستجو

بیت کوین میریزد ، خریداران بلند مدت میخرند.

بیت کوین میریزد ، خریداران بلند مدت میخرند.

بیت کوین که در کیف پول های دارندگان بلندمدت نگهداری می شود در بحبوحه سقوط قیمت آن به زیر ۶۰۰۰۰ دلار از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

به گفته یک تحلیلگر، دارندگان بلندمدت بیت کوین در مجموع ۱۰ میلیارد دلار برای خرید این ارز دیجیتال هزینه کرده اند.

عمر طاها، یکی از همکاران CryptoQuant، در پستی در ۲۷ اگوست گفت: «برای اولین بار، سرمایه تحقق یافته دارندگان بلندمدت از ۱۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

دارندگان بلندمدت کمتر به فروش از روی وحشت می پردازند

دارندگان بلندمدت کسانی هستند که بیت کوین را بیش از ۱۵۵ روز نگه داشته اند. طاها توضیح داد که هنگامی که دارندگان از مرز ۱۵۵ روز عبور کنند، “احتمال فروش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، به این معنی که این دارندگان در نوسانات بازار کوتاه مدت کمتر به فروش می پردازند.”

اکسل آدلر، یکی از همکاران CryptoQuant در ۲۷ آگوست خاطرنشان کرد: از زمانی که بیت کوین در ۳۰ جولای ۲۹ روز معاملات زیر ۶۹۰۰۰ دلار را آغاز کرد، فشار فروش از سوی دارندگان بلندمدت “۳.۷ برابر کاهش یافته است”.

بیت کوین در حال حاضر با ۵.۴۷ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۵۹۴۰۴ دلار معامله می شود. طبق گزارش CoinMarketCap، پس از رسیدن به بالای ۶۴۷۹۱ دلار، در هفته ۰.۱۱ درصد کاهش یافته است.

بیت کوین میریزد ، خریداران بلند مدت میخرند.

طبق داده‌های Chainexposed، قیمت فعلی آن حدود ۸ درصد کمتر از چیزی است که دارندگان بلندمدت بیت‌کوین برای بیت‌کوین پرداخت کرده بودند – ۶۴۴۹۰ دلار.

با این حال، معامله گران کریپتو معتقدند که قیمت ممکن است نزولی بیشتری داشته باشد، که ممکن است دارندگان بلندمدت را مجبور کند در حالی که منتظر فرصت‌های کسب سود بهتری هستند، مدت بیشتری را نگه دارند.

بسیاری از معامله گران ۵۰۰۰۰ دلار را به عنوان یک سطح حمایتی حیاتی می بینند و اگر شکسته شود، می تواند بیت کوین را به منطقه عدم اطمینان سوق دهد.

این پس از آن منتشر شد که گزارش گلس نود در ژوئن نشان داد که حدود سه چهارم کل بیت‌کوین در گردش در شش ماه گذشته یا بیشتر جابه‌جا نشده است.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *