جستجو

بیت کوین کمتر از ارزش خودش معامله میشود!!

بیت کوین کمتر از ارزش خودش معامله میشود!!

یک نشانگر ارزش گذاری بیت کوین که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در حال حاضر به روند صعودی بیت کوین چشمک می زند و نشان می دهد که بیت کوین از زمان فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX در پایان سال ۲۰۲۲ تا این حد کم ارزش نبوده است. منبع آموزش کریپتو کالج On-Chain در پستی در ۷ آگوست X با اشاره به نمودار چندگانه بیت کوین مایر نوشت: “اگر فکر می کنید قیمت بیت کوین در ۶ تا ۱۲ ماه بالاتر خواهد رفت، پس از نظر عینی این زمان فوق العاده ای برای خرید است.”

بیت کوین کمتر از ارزش خودش معامله میشود!!

این اندیکاتور قیمت فعلی بیت کوین را با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن مقایسه می کند و نسبت به دست آمده به عنوان سیگنال خرید یا فروش استفاده می شود. خالق آن، Trace Mayer، عدد زیر ۲.۴ را منطقه «خرید» در نظر گرفته است. بر اساس گزارش گلس‌نود، در ۵ آگوست، زمانی که بیت کوین به ۴۹۷۵۱ دلار سقوط کرد، Mayer Multiple به ارزش ۰.۸۸ رسید. بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل بیت کوین BitBo، از زمان بازگشت اخیر بیت کوین، این متریک افزایش یافته است، اما به ندرت به ۰.۹۳ رسیده است. تحلیلگران معتقدند که این بدان معناست که دارایی هنوز کمتر از ارزش گذاری شده است، زیرا Mayer Multiple از نظر تاریخی از زمان ایجاد بیت کوین، ۷۰ درصد بیشتر بوده است.

بیت کوین کمتر از ارزش خودش معامله میشود!!

علیرغم این معیار، سایر تحلیلگران ارزهای دیجیتال توصیه می کنند که معامله گران بیت کوین فعلاً در صورت افت بیشتر در کوتاه مدت خودداری کنند. در ۶ آگوست، مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات ۱۰x اظهار داشت که «برای زمان ایده‌آل ورود به بازار صعودی بعدی، هدف ما کاهش قیمت بیت کوین به ۴۰۰۰۰ است.» تیلن به کوین تلگراف گفت: «پس ما انتظار یک ریزش بزرگ دیگر برای رالی بعدی خواهیم داشت. در همین حال، حساب معاملاتی رمزنگاری محبوب “wallstreetbets” به کاهش اخیر قیمت بیت کوین اشاره کرد و در پستی در ۶ آگوست تکرار کرد که “هر کس بیت کوین را با قیمتی که لیاقتش را دارد دریافت می کند.”

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *