جستجو

ماینر های بیت کوین برای استخراج بیشتر میشوند!!

ماینر های بیت کوین برای استخراج بیشتر میشوند!!

شرکت استخراج بیت کوین TeraWulf می گوید در صورتی که فرصتی برای افزایش حاشیه سود وجود داشته باشد، ادغام را در نظر خواهد گرفت – اما به گفته استراتژیست ارشد این شرکت صرفاً برای «ساختن امپراتوری» نباشد.این امر در بحبوحه انتظارات از ادغام و خرید بیشتر در بخش استخراج به دنبال آخرین نصف شدن بیت کوین صورت می گیرد.

کری لانگلایس، مدیر ارشد استراتژی TeraWulf در مصاحبه ای با Cointelegraph توضیح داد: “ما مطمئناً فرصت های رشد را در نظر خواهیم گرفت [اما] گسترش صرفاً به خاطر رشد یا “ساخت امپراتوری” بدون در نظر گرفتن سودآوری معنی ندارد.”

در حالی که سایر ماینرهای بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده اند اهدافی را برای رسیدن به نقاط عطف هش تعیین کرده اند، لانگلایس گفت که TeraWulf بیشتر بر روی بازده سهامداران خود تمرکز می کند.

Langlais گفت: “موفقیت ما صرفاً به سرعت توسعه ما بستگی ندارد، بلکه به تخصیص دقیق سرمایه برای ایجاد بازده پایدار برای سهامدارانمان بستگی دارد.”بحث‌ها در مورد فعالیت ماینرهای استخراج‌کننده بیت‌کوین زمانی مطرح شد که ماینر بیت کوین CleanSpark در تاریخ ۲۷ ژوئن از ادغام ۱۵۵ میلیون دلاری GRIID Infrastructure خبر داد.

ماینرهای بیت کوین در حال حاضر بر اساس ارزش شرکتشان نسبت به درآمد و نرخ هش ارزش گذاری می شوند، اما لانگلایس مایل است مانند کسب و کارهای سنتی کالاها، شاهد تغییر به سمت سودآوری و  درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک باشد.

ماینرهای بیت کوین برای گسترش تلاش خواهند کرد!

TeraWulf یکی از چندین کمپانی های بزرگ ماینر بیت کوین است که بخشی از ظرفیت خود را به سرمایه گذاری های دیگری مانند هوش مصنوعی و محاسبات با عملکرد بالا، متنوع کردن جریان های درآمد منحرف کرده است.Langlais گفت که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به دلیل رقابت در حال ظهور برای سایت‌ها و منابع انرژی، می‌توانند با موانع قابل‌توجهی در توسعه مواجه شوند.

پس از چهارمین رویداد هاوینگ که شاهد کاهش ۵۰ درصدی پاداش بلوک به ۳.۱۲۵ بیت کوین (به ارزش ۱۷۴۱۰۰ دلار) در ۲۰ آوریل بود، حاشیه‌های سودآوری نقطه کانونی صنعت بوده است.Langlais گفت TeraWulf – که بیشتر بیت کوین خود را با انرژی هسته ای استخراج می کند – به شرطی که قیمت بیت کوین بالای ۴۰۰۰۰ دلار بماند، سودآور باقی خواهد ماند.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۵۵۷۰۰ دلار معامله می شود که ۴.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱۹.۶ درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *