جستجو

بلک راک پادشاه کریپتو!!

بلک راک پادشاه کریپتو !!

صندوق خزانه داری توکن شده بلک راک ( BUIDL ) به ۵۰۰ میلیون دلار می رسد!

BlackRock کمتر از چهار ماه پس از راه اندازی BUIDL در ماه آوریل به سقف بازار ۵۰۰ میلیون دلاری رسیده است و اولین صندوق خزانه داری توکن شده است که به این نقطه میرسد.طبق گفته Etherscan سرچ کننده شبکه اتریوم، BlackRock BUIDL که کمتر از چهار ماه پیش راه اندازی شد، در حال حاضر دارای ۵۰۲.۸ میلیون دلار خزانه داری توکن شده است.

بلک راک پادشاه کریپتو !!

شرکت BlackRock’s BUIDL در اواخر آوریل از صندوق پول دولتی فرانکلین ایالات متحده (BENJI) به عنوان بزرگترین صندوق خزانه داری توکن شده در جهان پیشی گرفت – کمتر از شش هفته پس از راه اندازی آن در ۱۵ مارس. BUIDL از آن زمان تاکنون در جایگاه برتر قرار دارد.

قیمت BUIDL با دلار آمریکا ۱:۱ است و سود سهام انباشته روزانه را مستقیماً هر ماه به سرمایه گذاران از طریق مشارکت با پلتفرم پرداخت می کند.

بر اساس داده های Dune Analytics گردآوری شده توسط شرکت مادر ۲۱Shares، اکنون ۱.۶۷ میلیارد دلار وجوه خزانه داری توکن شده روی زنجیره وجود دارد.

اتریوم با بیش از ۷۵ درصد سهم از صندوق های خزانه داری، پیشروترین بلاک چین توکن سازی است و پس از آن استلار با ۲۳.۹ درصد قرار دارد.

در ماه ژانویه، لری فینک، مدیر عامل بلک راک، اظهار داشت که بازارهای سرمایه می توانند با توکن سازی بلاک چین کارآمدتر شوند، که گروه مشاوره بوستون تخمین می زند تا سال ۲۰۳۰ به یک بازار ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود.

خزانه داری ایالات متحده تنها یک تکه از کیک است – سهام، املاک و بسیاری از دارایی های دیگر را نیز می توان توکن کرد.

داده های Dune Analytics از Crypto Koryo نشان می دهد که تعداد تراکنش های RWA در آوریل ۲۰۲۴ به اوج خود رسید، با این حال، از آن زمان به بعد این آمار به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

بلک راک پادشاه کریپتو !!

کمپانی WisdomTree یکی دیگر از شرکت های بزرگ مدیریت دارایی است که RWA ها را توکن می کند، در حالی که Ondo Finance، Backed Finance، Matrixdock، Maple Finance و Swarm از جمله شرکت های بومی بلاک چین هستند که در این فضا فعالیت می کنند.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *