جستجو

طلبکاران Mt.Gox بیت کوین های خود را نمیفروشند!

طلبکاران Mt.Gox بیت کوین های خود را نمیفروشند!

با وجود دریافت بیش از ۴ میلیارد دلار بیت کوین که طی ۱۰ سال پس از سقوط  Mt.Gox بیش از ۸۵۰۰ درصد افزایش یافته است، طلبکاران صرافی همچنان دارایی های خود را حفظ می کنند.

بیش از ۴۱.۵ درصد یا ۵۹۰۰۰ بیت کوین از مجموع ۱۴۱۶۸۶ بیت کوین، بین طلبکاران صرافی منحل شده Mt. Gox توزیع شده است اما بسیاری از طلبکاران قصد فروختن بیت کوین های خود را ندارند.

طبق گزارش گلس‌نود در ۲۹ جولای، با وجود دریافت تقریباً ۴ میلیارد دلار بیت کوین، طلبکاران Mt. Gox چیزی نمی‌فروشند.طلبکاران ترجیح دادند به جای فیات، بیت کوین دریافت کنند.

طلبکاران Mt.Gox بیت کوین های خود را نمیفروشند!

این گزارش یک هفته پس از اینکه صرافی کراکن توزیع بیت کوین Mt. Gox به طلبکاران را در ۲۴ جولای به پایان رساند منتشر شد.

Mt. Gox یک صرافی برجسته بیت کوین مستقر در ژاپن بود که در سال ۲۰۱۴ در پی یک هک سقوط کرد.این صرافی ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و بیش از ۷۰ درصد از کل معاملات بیت کوین را در اوج خود پردازش کرد. این صرافی ۸۵۰۰۰۰ بیت کوین را در نقض امنیتی خود از دست داد و آن را به یکی از بزرگترین هک های تاریخ تبدیل کرد.

طلبکاران Mt.Gox بیت کوین های خود را نمیفروشند!

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در ۱۰ سال پس از فروپاشی این صرافی بیش از ۸۵۰۰ درصد افزایش یافته است، تعجب آور است که تعداد بسیاری از طلبکاران بعد از دریافت وجه خود بیت کوین های خود را نفروخته اند.

طبق گفته Glassnode، این تغییر رفتار سرمایه گذار به سمت هودلینگ را برجسته می کند:

این توضیح نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت برای برآوردن تقاضای جدید در آستانه ۷۳ هزار دلار ، کوین  ها را میفروشند . سرعت کاهش در این منحنی‌ها اخیراً کاهش یافته است، که نشان‌دهنده بازگشت تدریجی رفتار سرمایه‌گذار غالب به HODLing است.

طلبکاران Mt.Gox بیت کوین های خود را نمیفروشند!

بیش از ۶۵.۸ درصد از عرضه بیت کوین برای بیش از یک سال غیرفعال بوده است، در حالی که بیش از ۵۴ درصد برای بیش از دو سال غیرفعال است و عرضه ای صورت نگرفته است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *