جستجو

امروز اولین روز معاملات ETF اتریوم ، آنچه پیش بینی میشود!

امروز اولین روز معاملات ETF اتریوم ، آنچه پیش بینی میشود!

شرکت های مختلفی تخمین می زنند که قیمت اتریوم تا پایان سال به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای محصولات اسپات اتریوم، بیش از ۲۴ درصد افزایش نخواهد یافت.شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Kaiko می‌گوید قیمت اتریوم احتمالاً برای شناسایی جریان‌های ورودی ETF اتریوم در روزهای آینده «حساس» خواهد بود، زیرا سرمایه‌گذاران در اواخر سال گذشته تقاضای ضعیف برای محصولات آتی ETH را به خاطر خواهند آورد.

ویل کای، رئیس شاخص‌های Kaiko در ماه جولای گفت: «راه‌اندازی ETF‌های مبتنی بر معاملات آتی در اواخر سال گذشته در ایالات متحده با تقاضای بسیار ناچیز مواجه شد، همه نگاه‌ها به راه‌اندازی ETF‌ها با امید زیادی به انباشت سریع دارایی‌ها است.

اگرچه ممکن است تصویر کامل تقاضا برای چندین ماه ظاهر نشود، قیمت ETH می تواند به اعداد ورودی روزهای اول حساس باشد.چندین ETF اسپات اتریوم تایید نهایی خود را در ۲۲ جولای دریافت کردند و اکنون قرار است در ۲۳ جولای به صورت زنده معامله شوند.کای گفت که انتظار می‌رود یکی از واضح‌ترین تأثیرات قیمت ناشی از جریان‌های خروجی «بالقوه» از Grayscale’s Ethereum Trust (ETHE) باشد.

امروز اولین روز معاملات ETF اتریوم ، آنچه پیش بینی میشود!

درست مانند Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) برای بیت کوین، ETHE صندوقی است که به سرمایه گذاران نهادی در معرض ETH قرار می گیرد. با این حال، یک دوره قفل شش ماهه را برای سهام خود اعمال می کند.

تبدیل ETHE به یک ETF اسپات به معامله گران امکان خرید و فروش آسان تر را می دهد، به این معنی که بسیاری از سرمایه گذارانی که سهام ETHE را خریداری کرده اند، احتمالاً پس از تغییر آن به یک محصول لحظه ای در ۲۳ جولای، به دنبال پول نقد هستند.

برخی انتظار دارند که ETH ETF ها ضعیف شوند!

در حالی که ETF های بیت کوین کاتالیزور اصلی برای دارایی دیجیتال در ماه های پس از راه اندازی آن ها بودند، اعتماد کمتری به محبوبیت ETF های اتریوم وجود دارد.

Wintermute، سازنده بازار ارزهای دیجیتال، در یک گزارش تحقیقاتی در ۲۱ جولای نوشت که انتظار دارد ETF های اتریوم بین ۳.۲ تا ۴ میلیارد دلار جریان ورودی در اولین سال تجارت خود ایجاد کنند.

در همین حال، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که ETFهای بیت‌کوین تا پایان سال جاری حدود ۳۲ میلیارد دلار دارایی تولید خواهند کرد. این تخمین‌های Wintermute را از کل ورودی‌های سال اول به ETH ETF در حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد از جریان ETF بیت‌کوین نشان می‌دهد.از این رو، شرکت سازنده انتظار دارد که قیمت اتریوم تا پایان سال بیش از ۲۴ درصد افزایش پیدا نکند.

در همین حال، شرکت دارایی های رمزنگاری بوتیک ASXN چشم انداز صعودی تری را در پستی در ۲۲ جولای در X ارائه کرد و میانگین ورودی ماهیانه بین ۸۰۰ تا ۱.۲ میلیارد دلار به ETH ETFs را پیش بینی کرد.

امروز اولین روز معاملات ETF اتریوم ، آنچه پیش بینی میشود!

AXN نوشت: «با توجه به پویایی منحصربفرد معاملات ETHE در سطح همتراز قبل از راه‌اندازی، آماده یک شگفتی صعودی هستیم.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *