جستجو

آلمان عجول ۱۲۴ میلیون سود را از دست داد!

آلمان عجول 124 میلیون سود را از دست داد!

ایالت زاکسن که از ترس سقوط ناگهانی قیمت بیت کوین گرفتار شده بود، عجولانه دستور فروش ذخیره ۵۰۰۰۰ بیت کوین خود را صادر کرد.

دولت آلمان اخیراً ۱۲۴ میلیون دلار سود بیت کوین را از دست داده است. قیمت بیت کوین بلافاصله پس از فروش بیت کوین های آلمان جهش کرد.

در ۱۳ جولای، ایالت زاکسن آلمان فروش ۵۰۰۰۰ بیت کوین ذخیره شده را که از وب سایت دزدی دریایی فیلم، movie2k ضبط کرده بود، تکمیل کرد و حدود ۲.۸۷ میلیارد دلار درآمد داشت. با انجام این کار، آنها در مقایسه با هزینه خرید ۲.۱۳ میلیارد دلاری خود در ژانویه، بیش از ۷۴۰ میلیون دلار سود کسب کردند.

آلمان عجول 124 میلیون سود را از دست داد!

با این حال، بلافاصله پس از فروش بیت کوین، قیمت بیت کوین تا ۱۶.۵۵ درصد افزایش یافت که به دلیل سوء قصد به ترور رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، افزایش یافت که از آن زمان به بعد شانس او را برای انتخاب مجدد در نوامبر افزایش داد.

آلمان عجول 124 میلیون سود را از دست داد!

فروش تئوری ۵۰۰۰۰ بیت کوین در ماه مارس می توانست ۱.۵ میلیارد دلار سود برای این ایالت به همراه داشته باشد. در همین حال، کاهش ۱۲ درصدی بیت کوین در طول فروش دولت آلمان نیز منجر به از دست رفتن سود شد.

دولت آلمان پتانسیل بیت کوین را اشتباه ارزیابی کرد!

دادستانی Dresden در ماه ژوئن دستور “فروش اضطراری” بیت کوین را صادر کرد، زیرا این تصور وجود دارد که ارزش این ارز دیجیتال ممکن است بیش از ۱۰ درصد کاهش یابد.

این دفتر تصریح کرد: فروش اقلام با ارزش قبل از خاتمه دادرسی کیفری در حال انجام، در مواردی که خطر کاهش قابل توجه ارزش حدود ده درصد یا بیشتر وجود داشته باشد، الزام قانونی دارد.

علاوه بر این، این دفتر تاکید کرد که گمانه زنی در مورد ارزش اقلام ضبط شده توسط سازمان های اجرایی غیرقانونی است، به ویژه با انتظار برای افزایش قیمت ها قبل از فروش. در عوض، قصد آن‌ها از فروش اضطراری ۵۰۰۰۰ بیت کوین این بود که پولی را برای دادرسی کیفری علیه movie2k تضمین کنند.

این بیانیه همزمان با افزایش تقاضا برای بیت کوین در بین ETF و سایر سرمایه گذاران صندوق در زمان فروش BTC توسط دولت آلمان است.جیمز باترفیل، محقق شرکت مدیریت دارایی CoinShares برای هفته منتهی به ۱۳ جولای خاطرنشان کرد: «بیت‌کوین با ۱.۳۵ میلیارد دلار پنجمین ورودی هفتگی بزرگ را به خود اختصاص داد.

آلمان عجول 124 میلیون سود را از دست داد!

سال گذشته، دولت ایالات متحده بخشی از ذخیره بیت کوین خود را که از جاده ابریشم ضبط شده بود فروخت، در حالی که کشورهایی مانند السالوادور رسماً بیت کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک جمع آوری می کنند. با این حال، اخیراً صحبت های بیشتری در مورد استفاده ایالات متحده از بیت کوین برای ذخیره استراتژیک خود در سال ۲۰۲۸ مطرح شده است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *