جستجو

جاه طلبی همستر کامبت یا نشات گرفته از غرور کاذب؟!!

جاه طلبی همستر

همستر کمبت بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را جذب این بازی کرده است و رکوردهایی را در ساخت بازی وب ۳ (Web3) به ثبت رسانده است.

تیم پشتیبان Hamster Kombat اخیراً فاش کرده است که پیشنهادهایی را از برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برتر در حوزه کریپتو دریافت کرده است، اما تا به امروز «هر یک را رد کرده است».

به گفته این تیم، تصمیم برای رد سرمایه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای محافظت از پایگاه بازیکنان Hamster Kombat و حفظ تمرکز اصلی توسعه‌دهنده بر ارائه تجربه‌ای شایسته به بازیکنان گرفته شد که با انجام واقعی بازی به شرکت‌کنندگان پاداش می‌دهد.

این تیم در اطلاعیه ۱۰ آگوست اعلام کرد که این کاملاً در تضاد با بسیاری از بازی‌های رمزارزی و پروژه‌هایی است که سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در بر می‌گیرند، فقط برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر که از پایگاه بازیکنان به عنوان راهی برای خروج نقدینگی استفاده کنند.

تیم همستر کمبت فاش نکرد که کدام شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای تامین مالی بازی مبتنی بر تلگرام ابراز علاقه کرده‌اند.

جاه طلبی همستر کامبت یا نشات گرفته از غرور کاذب؟!!

توسعه دهندگان Hamster Kombat همچنین توضیح دادند که ۶۰٪ از توکن HMSTR برای بازیکنان هست ، در حالی که مقدار باقی مانده برای نقدینگی، مشارکت های آینده، پاداش های درون بازی و توسعه اکوسیستم استفاده می شود.

✅”بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو”؟

توسعه دهندگان Hamster Kombat از ایردراپ مورد انتظار به عنوان “بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو” یاد می کنند زیرا این بازی همچنان کاربران را به خود جذب می کند و موفقیت چشمگیری را در بازی Web3 به نمایش می گذارد.

در ماه جولای، تیم Hamster Kombat اعلام کرد که بازی از مرز ۳۰۰ میلیون بازیکن فراتر رفته است و بر اساس موفقیت اولیه خود یعنی به دست آوردن ۲۳۹ میلیون کاربر تنها در ۸۱ روز، بازی را پشت سر گذاشته است. این بازی به طور گسترده توسط تیم و بنیانگذار تلگرام پاول دوروف به عنوان راهی برای ورود صدها میلیون نفر به فناوری بلاک چین تبلیغ شده است که باعث پذیرش گسترده آن ها می شود.

صرافی کریپتو Bybit قبلاً HMSTR را در بازار پیش عرضه خود فهرست کرده است.
بای‌بیت به پتانسیل معاملات Premarket اشاره کرد که قیمت نهایی توکن را تغییر می‌دهد، اما همچنین توضیح داد که عوامل دیگری احتمالاً در شکل‌دهی به قیمت معاملات نقدی HMSTR پس از راه‌اندازی رسمی آن نقش دارند.

✅سواستفاده از همستر

موفقیت سریع همستر کمبت، جامعه بازی را به هدفی برای بازیگران مخرب و کلاهبردارانی تبدیل کرده است که ایردراپ های جعلی HMSTR را تبلیغ می کنند.

ایردراپ های جعلی و حملات فیشینگ پیچیده حتی باعث شد تیم همستر کامبت اخطاریه ای را در تلگرام صادر کند که در آن به کاربران تلگرام نسبت به هر فرد یا گروهی که ادعای فروش این توکن را دارند هشدار دهد، که هنوز راه اندازی نشده است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *