جستجو

۲۳۹ میلیون کاربر ، اونم تو ۸۱ روز ؟؟ خود پاول دورف میتونه پشت همستر باشه؟

پس از حمایت پاول دوروف از همستر کامبت، بنیانگذار تلگرام می گوید: موفقیت همستر کامبت می تواند بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را به فناوری بلاک چین برساند.به گفته پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، رشد Hamster Kombat و راه اندازی توکن آتی آن در بلاک چین TON می تواند صدها میلیون نفر را به وب ۳ منتقل کند.دوروف در یک پست عمومی برای ۲.۷ میلیون مشترک کانال تلگرام خود، موفقیت پررونق بازی کلیکی همستر را برجسته کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون بازیکن را جذب کرده است.

همستر کمبت

دوروف به برخی از معیارهای حیرت انگیز Hamster Kombat اشاره کرد، از جمله تنها ۷۳ روز زمان برای رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه. به گفته موسس تلگرام، اپلیکیشن  تلگرام روزانه ۴ تا ۵ میلیون کاربر جدید دارد که آن را به یکی از سریع‌ترین خدمات دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل می‌کند.

همستر کمبت توکن خود را چه زمانی راه اندازی می کند؟

دوروف همچنین به پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار Hamster Kombat را که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است، اشاره کرد. نقشه راه رسمی این پروژه در وب سایت آن نشان می دهد که توسعه زیرساخت های زنجیره ای و اجرای کیف پول درون بازی در ماه ژوئن تکمیل شده است.
به زودی، تیم Hamster توکن خود را در TON ایجاد می کند و مزایای بلاک چین را به صدها میلیون نفر مرفی می کند.
در حالی که این تیم جزئیات بیشتری را در مورد زمان عرضه رسمی توکن خود فاش نکرده است، بازیکنان از ژوئن ۲۰۲۴ می توانند کیف پول های TON را در بازی متصل کنند.

همستر کمبت

پس از پست دورف در مورد بازی، Hamster Kombat اعلام کرد که سطح نهایی را برای رسیدن به آواتارهای همستر بازیکنان اضافه کرده است. سطح «Creator» از کاربران می‌خواهد که ۱۸ میلیارد سکه درون بازی جمع کرده باشند.

رکوردهای جهانی گینس Hamster Kombat

این بازی دارای چندین راه برای بازیکنان برای به دست آوردن سکه است تا مبادلات خود را ارتقا داده و سود خود را در هر ساعت افزایش دهند. یکی از اینها پیوندهایی به محتوای یوتیوب آن است، جایی که بازیکنان برای تماشای محتوای جدید در کانال خود، ۱۰۰۰۰۰ سکه به دست می آورند.
صفحه یوتیوب آن به تنهایی از تعداد اشتراک های Mr Beast، پرمخاطب ترین کانال پلتفرم X در سراسر جهان، پیشی گرفته است.
کوین تلگراف همچنین فاش کرد که این تیم برای ثبت رکورد جهانی گینس به عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از ۱۰ میلیون مشترک در یک هفته (شش روز، ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه) به دست آورده است، درخواست داده است.

همستر کمبت به عنوان منبع درآمد؟

موفقیت این بازی همچنین سوالات قابل تاملی را در مورد پتانسیل بازی های Web3 برای تبدیل شدن به مکانیزم جایگزین درآمد پایه جهانی (UBI) ایجاد می کند.

بازیکنان وقت خود را با سرگرمی های درون بازی عوض می کنند، اما کانال YouTube Hamster Kombat دارای اخبار روزانه و محتوای آموزشی ارزهای دیجیتال است که می تواند به عنوان مقدمه ای بر اجزای اصلی Web3 برای تازه واردان به اکوسیستم باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *