جستجو

علاوه بر بیت کوین و اتریوم ETF های دیگری نیز در راه است

علاوه بر بیت کوین و اتریوم ETF های دیگری نیز در راه است

مدیر دارایی، فرانکلین تمپلتون، به دنبال راه‌اندازی یک صندوق جدید قابل معامله در مبادلات (ETF) است که به‌عنوان یک سبد ارزهای دیجیتال طراحی شده است.
ETF فرانکلین Crypto Index عملکرد شاخص دارایی های دیجیتال نهادی CF را که در حال حاضر فقط شامل بیت کوین و اتریوم است، ردیابی می کند. در این پرونده آمده است: «صندوق به دنبال دستیابی به هدف سرمایه گذاری خود با سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال در وزن های مشابه است.» با توجه به پرونده، که می گوید ETF ممکن است انواع دیگری از ارزهای دیجیتال را در آینده داشته باشد.

علاوه بر بیت کوین و اتریوم ETF های دیگری نیز در راه است

کاتالین تیشهاوزر، رئیس تحقیقات سرمایه گذاری در بانک رمزنگاری Sygnum به کوین تلگراف گفت: “گام منطقی بعدی ETF های شاخص است، زیرا شاخص ها برای سرمایه گذاران کارآمد هستند – درست مانند نحوه خرید S&P 500 در یک ETF. این در کریپتو نیز یکسان خواهد بود.” .

Tischhauser گفت که ETFهای شاخص ارزهای دیجیتال در حال حاضر محدود به BTC و ETH هستند زیرا اینها تنها دارایی‌های رقمی هستند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اجازه داده است تا در ETFها گنجانده شوند.

Tischhauser گفت: “آنها قصد دارند که این یک شاخص باشد، و تا زمانی که فقط بیت کوین و اتریوم تایید شوند، این چیزی است که شامل خواهد شد.” او اضافه کرد که تقاضا برای انواع جدید ETFهای تک دارایی، مانند Solana ETF محدود است. Grayscale – بزرگترین صادرکننده صندوق رمزنگاری با ۲۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) – همچنین علاقه خود را برای ورود به ETFهای شاخص کریپتو نشان داد.

دیو لاوال، رئیس ETFهای جهانی گری اسکیل، در ۱۲ آگوست گفت: “ما شاهد تعدادی محصولات تک دارایی بیشتر خواهیم بود و سپس مطمئناً برخی محصولات مبتنی بر شاخص و متنوع”.

قبل از اینکه ETF بتواند در صرافی ها معامله کند، SEC باید درخواست ثبت خود را امضا کند – که S-1 نامیده می شود – و به حداقل یک بورس سهام عمومی مانند Nasdaq اجازه دهد تا محصول را فهرست کند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *