جستجو

جولای ماه تایید اتریوم

تایید اتریوم

استیو کورز، رئیس مدیریت دارایی گلکسی دیجیتال، مطمئن است که ETF های اتریوم در طول این ماه تایید خواهند شد.
رئیس مدیریت دارایی گلکسی دیجیتال میگوید که صندوق‌های قابل معامله ، در هفته های آتی یا حتی روز های آينده تأیید می‌شوند اما مصمم است که این تصمیم در ماه جولای اتخاذ شود.
گلکسی دیجیتال یکی از هشت مدیر دارایی است که در حال حاضر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برای ETF اتریوم پیشنهادی دارد. این شرکت با Invesco در ETF همکاری می کند.
برآورد کورز تا حد زیادی با برآوردهای دیگر تحلیل گران ETF نیز مطابقت دارد.

در ۲۸ ژوئن، اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ، تخمین اولیه خود را برای تایید ETF پس از اینکه کمیسیون SEC “زمان اضافی” را برای پاسخ دادن به متقاضیان در مورد اسناد S-1 آنها صرف کرد، به عقب انداخت.
گزارش دیگر بلومبرگ در ۲ ام جولای ، به نقل از دو نفر از افراد آشنا به این موضوع، به این نظریه افزوده است و بیان می کند که متقاضیان ETF اتریوم تا ۸ جولای فرصت دارند تا اسناد به روز شده را برای رسیدگی به برخی مسائل جزئی ارائه دهند.
هشت شرکت کننده از جمله BlackRock، Fidelity، ۲۱Shares، Grayscale، Franklin Templeton، VanEck، iShares، و Galaxy/Invesco قبلا چراغ سبز نشان داده اند تا سهام خود را در بورس های مربوطه خود فهرست کنند.

صادرکنندگان اکنون به یک پرونده تایید شده S-1 برای ETF های اتریوم نیاز دارند تا برای تجارت فعال شوند.
در یک گزارش تحقیقاتی در ۲ جولای ، K33 Research پیشنهاد کرد که ETF های اتریوم یک “تخم مرغ طلایی” برای قیمت ETH هستند و حتی می توانند عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشند.
تحلیلگران K33 Vetle Lunde و David Zimmerman اشاره میکنند که احتمالا بلافاصله پس از راه‌اندازی ETF‌ها اتریوم دچار ریزش شود، اما اشاره کرد که مانند آنچه در مورد بیت‌کوین اتفاق افتاد، جریان‌های ورودی به صندوق‌ها احتمالاً قیمت ETH را تقویت می‌کند.

منبع cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *