جستجو

سامورایی ها به بیت کوین حمله کرده اند

شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی Metaplanet بیت‌کوین بیشتری خریداری کرده است و صندوق خودش را نزدیک به ۴۰۰ بیت کوین رسانده و قیمت سهام خود را در بازار بورس توکیو ۵.۹ درصد افزایش داده است.

این شرکت در ۱۰ سپتامبر گفت که ۳۸.۴۶ بیت کوین را به قیمت ۲.۱ میلیون دلار (۳۰۰ میلیون ین ژاپن) خریداری کرده است و مجموع موجودی خود را به ۳۹۸.۸ بیت کوین – به ارزش ۲۳ میلیون دلار می رساند.

طبق داده‌های بیت‌کوین خزانه‌داری، این دهمین خرید بیت‌کوین متاپلانت از زمان اولین خرید آن در ۲۳ آوریل است.

سامورایی ها به بیت کوین حمله کرده اند

Metaplanet نسبت به کل سرمایه گذاری بیت کوین خود ۱۳.۳ درصد کاهش یافته است، زیرا این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۵۶۲۳۰دلار معامله می شود که ۱.۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

با این حال، داده های MarketWatch نشان می دهد که از زمانی که در اوایل آوریل از استراتژی سرمایه گذاری بیت کوین خود رونمایی کرد، قیمت سهام آن ۴۸۰ درصد افزایش یافته است.

سامورایی ها به بیت کوین حمله کرده اند

Metaplanet اکنون دارای بیست و هفتمین ذخیره بیت کوین در بین شرکت های بزرگ در سراسر جهان، از جمله سومین رتبه در آسیا است

این شرکت در ماه می اعلام کرد که برای تقویت ذخایر بیت کوین خود از طیف وسیعی از ابزارهای بازار سرمایه استفاده می کند – شبیه به راهنمای MicroStrategy.

پس از اعلامیه در ۸ آگوست، وام ۶.۸ میلیون دلاری (۱ میلیارد ین ژاپن) را برای خرید بیت کوین بیشتر تضمین کرد.

سایمون گروویچ، مدیر عامل شرکت Metaplanet در کنفرانس بیت کوین ماه ژوئیه توضیح داد که هدف استراتژی بیت کوین آن ایجاد پوششی در برابر بدتر شدن بار بدهی ژاپن و کاهش سریع ین ژاپن است.

ما متوجه شدیم که بیت کوین اوج دارایی پولی و چیزی عالی برای خزانه داری ما است ، سپس هدف اعلام شده خود را در اختیار داشتن و خرید هرچه بیشتر بیت کوین در طول زمان قرار دادیم.
گروویچ قبل از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین از متاپلانت به عنوان یک شرکت زامبی یاد کرد و به مایکل سیلر از MicroStrategy برای هموار کردن راه برای پذیرش بیت‌کوین شرکتی اعتبار داد.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *