جستجو

سولانا زیر ۱۰۰ دلار میرود…

سولانا زیر 100 دلار میرود...

قیمت SOL پشتیبانی خود را از دست داده و چندین کندل روزانه زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۲۳ بسته شده است.
قیمت سولانا دومین بدترین بازده هفتگی خود در سال ۲۰۲۴، یعنی ۱۹.۱۴ درصد در پایان آگوست را به پایان رساند. پیش از این، بزرگترین بازگشت سرمایه منفی هفتگی آن با ۲۵.۱۹ درصد یک ماه قبل در ماه جولای رخ داده بود.

با منفی شدن نرخ سرمایه، Solana OI 20٪ افزایش می یابد

در حالی که SOL شاهد جریان خالص منفی ۵۰۰ میلیون دلاری در ماه آگوست بود، بازار مشتقات در حال حاضر مسئولیت قیمت را بر عهده گرفته است.

هفته گذشته، پس از کاهش قیمت ها به زیر ۱۵۰ دلار، سولانا (OI) در ۲۴ ساعت ۱۲ درصد کاهش یافت. از آن زمان تاکنون، قیمت ها ۱۴ درصد دیگر کاهش یافته است، اما OI در بازارها ۲۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش OI در طول رکود بازار نشان دهنده فروش کوتاه مدت تهاجمی معامله گران آتی است.

Solana goes below 100 dollars...

حجم SOL هفتگی DEX به پایین ترین حد در ۶ ماه گذشته می رسد

کاهش فعالیت Onchain در سولانا در ماه گذشته رخ داده است، و سرخوشی در مورد memecoin ها نسبتاً محو شده است. داده های Dune Analytics هفته گذشته ۷.۷ میلیارد دلار حجم DEX هفتگی را نشان می دهد که برای اکوسیستم پایین ترین سطح در ۶ ماه گذشته است.
در ماه مارس، حجم روزانه DEX سولانا ۵۰ درصد بیشتر از اتریوم بود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به طور منظم از ۳ میلیارد دلار گذشت.

سولانا زیر 100 دلار میرود...

تحلیلگر می گوید نمودار SOL/BTC وحشتناک به نظر می رسد

سولانا و بیت کوین در سال ۲۰۲۴ همبستگی فزاینده ای را نشان دادند که به آلت کوین اجازه داد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشد. با توجه به اینکه بازارها در چند هفته گذشته به سمت و سویی حرکت کردند و پایین آمدند، این همبستگی همچنان باقی مانده است، به این معنی که آلت کوین کاهش بیشتری نسبت به بیت کوین تجربه می کند.

Bluntz_Capital، یک معامله گر مستقل، نشان می دهد که SOL/BTC احتمالاً به سمت پایین دیگری حرکت می کند.

قیمت سولانا ۱۲۷ دلار با آزمایش بحرانی روبرو می شود

قبل از آزمایش مجدد ۱۰۰ دلار، نزدیکترین سطح پشتیبانی اصلی نزدیک به ۱۲۷ دلار است.

از آوریل ۲۰۲۴، سولانا برای مدت کوتاهی شش بار به زیر ۱۲۰ دلار کاهش یافته است، اما در هر مورد، آلتکوین موفق شده است یک کندل روزانه بالای ۱۲۷ دلار را ببندد، که همچنین حد پایین منطقه انباشت (جعبه سبز) است. تفاوت این بار این است که SOL پشتیبانی از EMA 200 روزه (نشانگر نارنجی) را از دست داده است.

سولانا زیر 100 دلار میرود...

پیش از این، در حالی که بالای ۱۲۷ دلار بسته می شد، یک کندل روزانه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نیز ثبت کرد. SOL برای چند روز زیر سطح EMA برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۲۳ بسته شده است و بر ساختار نزولی نمودار تأکید بیشتری دارد.

اگر سولانا ۱۲۷ دلار ریزش کند، هدف فوری ۱۱۰ دلار است که یک جارو نقدینگی برای آلت کوین خواهد بود. عقب نشینی از ۱۱۰ دلار در اینجا برای گاوها ایده آل خواهد بود.

با این حال، اگر ماه سپتامبر به یک دوره نزولی طولانی مدت برای بازار تبدیل شود، SOL به طور بالقوه می تواند منطقه تقاضا را بین ۹۸ تا ۱۰۴ دلار (جعبه آبی) دوباره آزمایش کند.

بدترین سناریو برای SOL یک آزمایش مجدد ۱۰۰ دلاری است که یک اصلاح ۲۲ درصدی و یک پایینی جدید برای آلت کوین خواهد بود.

بنابراین، اگر بیت کوین در سه ماهه چهارم گارد صعودی ایجاد کند، قیمت سولانا نباید در ماه سپتامبر به زیر ۱۰۰ دلار برسد.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *