جستجو

تو سقف بدزد تو کف بخر!

تو سقف بدزد تو کف بخر!

هکرها از سقوط بازار سوء استفاده می کنند و با استفاده از وجوه دزدیده شده از هک بریج Nomad در سال ۲۰۲۲، ۱۶۸۹۲ ETH را با تخفیف قابل توجه خریداری می کنند.

هکرهای ارزهای دیجیتال، بازار سقوط مداوم را فرصتی برای خرید اتریوم با ریزش شدید با استفاده از وجوه دزدیده شده از سرقت‌های قبلی می‌دانستند.

در ۵ آگوست، ۱۶۸۹۲ اتریوم با استفاده از وجوه ارز دیجیتال دزدیده شده مرتبط با هک روی بریج کریپتو Nomad از آگوست ۲۰۲۲ خریداری شد. طبق گفته‌ها، این در حالی است که اتریوم بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داد – از تقریباً ۲۷۶۰ دلار به ۲۱۷۲ دلار – در کمتر از ۱۲ ساعت طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView.

تو سقف بدزد تو کف بخر!

❇️خریدن در کف قیمتی با پول های دزدیده شده

شرکت تحلیلی بلاک چین Lookonchain خاطرنشان کرد بریج Nomad از ۳۹.۷۵ میلیون توکن دزدی شده دای برای خرید ۱۶۸۹۲ ETH استفاده کرده است. بلافاصله پس از خرید، هکر شروع به انتقال وجوه دزدیده شده کرد

تو سقف بدزد تو کف بخر!

شرکت تحقیقاتی بلاک چین PeckShield با افزودن به یافته های Lookonchain، خاطرنشان کرد که Nomad همزمان ۱۷.۷۵ ETH را به یک آدرس اتریوم واسط ارسال کرده است. در زمان نگارش این مقاله، هکر تقریباً ۲۴۰۰ ETH (به ارزش حدود ۷ میلیون دلار) را به Tornado Cash منتقل کرد.

تو سقف بدزد تو کف بخر!

❇️هکرها از قیمت های بازار سوء استفاده می کنند

علاوه بر این، وجوه دزدیده شده مرتبط با هک Pancake Bunny از سه سال پیش نیز در بحبوحه عدم اطمینان بازار در حال حرکت هستند.این هکر که قصد داشت از قیمت‌های پایین‌تر کریپتو استفاده کند، توکن DAI دزدیده شده خود را با ETH تعویض کرد.Pancake Bunny یک پروتکل مالی غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند BNB است که در سال ۲۰۲۱ قربانی یک حمله وام فوری شده بود.اخیراً در ۸ جولای، هکر Pancake Bunny 2.9 میلیون دلار اتریوم را از طریق Tornado Cash استخراج کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *