جستجو

کسب درآمد از گربه های ولگرد !!

کسب درآمد از گربه های ولگرد

یک پروژه GameFi که از گربه ها به عنوان موضوع اصلی خود استفاده می کند، ابتکارات سرگرم کننده و جامعه محور را برای تقویت پذیرش جهانی Web3 ترکیب می کند.
بازی Catizen، یک ربات بازی در تلگرام، یک محیط مجازی با مضمون گربه ایجاد می‌کند که در آن کاربران می‌توانند از بازی‌ها لذت ببرند، ارزش واقعی کسب کنند و فعالانه در اکوسیستم Web3 شرکت کنند و در عین حال در امور خیریه نیز مشارکت کنند.
حوزه GameFi، ترکیبی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به‌ویژه برای مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) که بازیکنان را قادر می‌سازد تا ارزش واقعی کسب کنند.
در حالی که ارزش بازار GameFi در سال ۲۰۲۳ برابر با ۱۲.۷۲ میلیارد دلار بود، داده ها نشان می دهد که این بازار می تواند تا سال ۲۰۳۲ به ۹۴.۵۷ میلیارد دلار برسد. با این حال، این بخش رو به رشد در مقایسه با بازار جهانی بازی های ویدیویی که قرار است تا سال ۲۰۲۴ به رقم خیره کننده ۴۵۵.۳۰ میلیارد دلار برسد هنوز کم رنگ است.

علیرغم رشد امیدوارکننده GameFi، هنوز هم از بازی های سنتی عقب مانده است. پلتفرم های نوآورانه Web3 در حال ظهور هستند تا این شکاف را پر کنند
بازی Catizen، یک ربات بازی در برنامه پیام‌رسانی مبتنی در تلگرام، قصد دارد با استفاده از پتانسیل GameFi و Web3 بر مزایای اجتماعی بازی‌ها تمرکز کند. Catizen یک محیط مجازی برای بازیکنان فراهم می کند که در آن می توانند آرامش و راحتی را به دور از دنیای پرسرعت و پر استرس رمزارزها و بازی تجربه کنند. در حالی که بازیکنان اوقات خوشی را با ساختار بازی آسان برای بازی و یادگیری سریع می گذرانند، آنها از پویایی بازی P2E نیز بهره می برند.

در Meowverse ، بازیکنان با یک گربه دیجیتال شروع می‌کنند، که نه تنها به عنوان همراه آنها عمل می‌کند، بلکه ویژگی‌های بازی و فرصت‌های بیشتری را برای پاداش باز می‌کند. کاربران می‌توانند گربه‌های خود را ادغام کرده و بهبود ببخشند، از تابلوی امتیازات بالا بروند و با پیشرفت‌شان از مزایای بیشتری بهره ببرند.

این پلتفرم همچنین میزبان یک بازی بامزه هوش مصنوعی به نام Al Kitty است. کاربران می توانند به بچه گربه ها غذا بدهند، از آنها مراقبت کنند، بچه گربه ها را بزرگ کنند و به گربه ها کمک کنند تا دوست شوند. بازیکنان جوان تر می توانند به ویژه رشد گربه ها را همراهی کنند و از آنها بیاموزند.

بازی Catizen که به یکی از سریع ترین برنامه های کاربردی در بلاک چین TON تبدیل شده است، با ایجاد درآمد از طریق خریدهای درون بازی، خود را از سایر پروژه های Web3 متمایز می کند.

در حالی که نرخ تعامل رمزارزها در تلگرام ۰.۶۶٪ محاسبه شده است، Catizen دارای نرخ بسیار بالاتر ۷٪ است. به عبارت دیگر، کاربران Catizen در تراکنش‌های زنجیره‌ای روی پلتفرم بیشتر از کاربران تلگرام در سایر موضوعات شرکت می‌کنند.

علاوه بر این، کمپینی که کاربران را تشویق می کند تا داستان های نجات گربه های ولگرد را به اشتراک بگذارند، حس وحدت و هدف را تقویت می کند. شرکت کنندگان می توانند با استفاده از Catizen UID خود، تصاویر، ویدیوها یا متن را در توییتر یا تلگرام ارسال کنند. اعضای انجمن تنها در یک هفته بیش از ۱۰۰۰۰ پست در مورد داستان ها و تجربیات گذشته خود با گربه های ولگرد به اشتراک گذاشتند و مشارکت فعال آنها را برجسته کرد.

با نگاهی به آینده، Catizen قصد دارد به یک مینی برنامه اساسی در اکوسیستم TON تبدیل شود و قدرت شفابخش گربه ها را به کاربران در سراسر جهان گسترش دهد. با ماموریت خود که در شعار “Catizen Vibe, Heal the World” درج شده است، آنها آرزوی ایجاد آینده ای بهتر را از طریق لذت بازی و قدرت جامعه دارند.
بسیاری از گربه‌های ولگرد علی‌رغم مزایای علمی اثبات‌شده‌شان برای سلامت انسان، با رفتار ناعادلانه‌ای در سراسر جهان مواجه می‌شوند. در جهانی که اغلب با تفرقه و درگیری مشخص می شود، تیم Catizen معتقد است که حضور ساده و در عین حال عمیق گربه ها می تواند الهام بخش بشریت برای ایجاد آینده ای بهتر باشد.

منبع cointelegraph

۵/۵ - (۲ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *