جستجو

تلگرام ۴۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال دارد

تلگرام 400 میلیون دلار ارز دیجیتال دارد

طبق گزارش مالی این شرکت در سال ۲۰۲۳، اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام، که پاول دوروف، مدیر اجرایی آن در ۲۴ اگوست دستگیر شد، طبق گزارشات مالی ۴۰۰ میلیون دلار دارایی های دیجیتالی در اختیار دارد.

این اپلیکیشن در پایان سال ۲۰۲۳ حدود چهار میلیون کاربر ممتاز داشت، این تعداد امروز به بیش از پنج میلیون نفر رسیده است.

تلگرام در سال منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ زیان عملیاتی ۱۰۸ میلیون دلاری را منتشر کرد و درآمدی معادل ۳۴۲.۵ میلیون دلار داشت. طبق گزارش فایننشال تایمز، حدود ۴۰ درصد از درآمد تلگرام از فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال تحت دسته‌های «کیف پول یکپارچه» و «فروش کالاهای کلکسیونی» به دست آمده است.

تلگرام 400 میلیون دلار ارز دیجیتال دارد

طبق گزارش Statista، تلگرام در دو ماه اول سال ۲۰۲۴ ۱۱.۶۶ میلیون دلار درآمد درون برنامه ای ثبت کرده است که از زمان راه اندازی آن بیش از ۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

تلگرام 400 میلیون دلار ارز دیجیتال دارد

گزارش مالی ۲۰۲۳ تلگرام جزئیات تراکنش های رمزنگاری را ارائه می دهد
در گزارش FT، با اشاره به صورت‌های مالی ۲۰۲۳ تلگرام، آمده است: «کیف پول یکپارچه یک برنامه نرم‌افزاری است که به کاربران امکان ذخیره، ارسال، دریافت و تجارت دارایی‌های رمزنگاری شده را می‌دهد.»

در خصوص «فروش اقلام کلکسیونی»، در صورت‌های مالی تلگرام اشاره شده است که این شرکت انواع مختلفی از مجموعه‌های کلکسیونی از جمله نام کاربری و شماره تلفن مجازی را به کاربران خود می‌فروشد. این شرکت همچنین تراکنش های بین کاربران را برای فروش این مجموعه ها تسهیل می کند و بابت ارائه این سرویس هزینه ای دریافت می کند.

بر اساس آمار Statista، هند در سال ۲۰۲۳ با ۸۳.۸۵ میلیون کاربر از نظر دانلود تلگرام پیشتاز جهان بود، در حالی که ایالات متحده با ۲۹.۹۲ میلیون دانلود در رتبه سوم قرار گرفت.

❇️دستگیری دوروف یک واکنش زنجیره ای را آغاز کرد

در ۲۴ آگوست، دوروف هنگام فرود هواپیمایش در فرودگاه لو بورژه در خارج از پاریس دستگیر شد. او ظاهراً با اتهامات تروریسم، قاچاق، توطئه، کلاهبرداری، پولشویی و غیره روبروست. او در ۲۸ اگوست از بازداشت به دادگاه منتقل شد.

ارز Toncoin (TON)، در ابتدا توسط برنامه پیام‌رسانی تلگرام توسعه داده شد، پس از دستگیری دوروف، بر اساس داده های CoinMarketCap، TON در زمان انتشار حدود ۵.۳۰ دلار معامله می شد که بیش از ۲۱ درصد از حدود ۶.۷۰ دلار در هفت روز گذشته کاهش داشت. در همان زمان، ارزش بازار آن تقریباً ۲ درصد افزایش یافته و به ۱۳.۴۲ میلیارد دلار رسیده است.

تلگرام 400 میلیون دلار ارز دیجیتال دارد

علیرغم کاهش قیمت و تغییر در احساسات بازار، عوامل فنی و بازار مختلف نشان می دهد که TON ممکن است برای بازگشت مجدد آماده باشد. اگر بازار دستگیری را به عنوان یک حادثه مجزا درک کند که اساساً به اکوسیستم Toncoin آسیب وارد نمی کند، معامله گران می توانند در میان هراس این افت را به عنوان یک فرصت خرید ببینند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *