جستجو

تتر و پی پال دست در دست هم

تتر و پی پال دست در دست هم

جسی اسپیرو گفت که قصد دارد با رهبران صنعت و قانونگذاران همکاری کند تا به رشد اکوسیستم در نقش خود در Tether کمک کند.

ناشر استیبل کوین تتر اعلام کرد که جسی اسپیرو پس از سه سال در پی پال به عنوان رئیس امور دولتی به این شرکت خواهد پیوست.

در اطلاعیه‌ای در ۱۳ سپتامبر، تتر گفت که اسپیرو در نقش خود در این شرکت مسئول «پیشرو سیاست‌ها و تلاش‌های تعامل با قانون‌گذاران، تنظیم‌کننده‌ها و سهامداران کلیدی» خواهد بود. او از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ رئیس روابط نظارتی برای تجارت بلاک چین و رمزارز PayPal بود و بیش از دو سال در Chainalysis در نقش‌های مربوط به سیاست و امور دولتی کار کرد.

به گفته پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، انتصاب اسپیرو بخشی از “تعهد تتر به نوآوری مسئولانه” در فضای رمزنگاری بود. اسپیرو گفت که قصد دارد با رهبران صنعت و قانونگذاران برای کمک به رشد اکوسیستم همکاری کند.

تتر و پی پال دست در دست هم

تتر با توقیف وجوه دزدیده شده توسط کلاهبرداری های عاشقانه به وزارت دادگستری ایالات متحده کمک کرد. با این حال، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، گمانه زنی کرده است که مقامات دولت ایالات متحده قصد دارند «به دنبال» ناشر استیبل کوین بروند و مدعی است که این شرکت می تواند هدف یک اقدام اجرایی باشد.

در سال ۲۰۲۱، تتر به کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده ۴۱ میلیون دلار جریمه پرداخت، زیرا رگولاتور ادعا کرد که ذخایر USDT خود را نادرست معرفی کرده است. بسیاری از ناشر استیبل کوین به دلیل عدم شفافیت در مورد ذخایر خود انتقاد کرده اند، به طوری که یک گروه ناظر نامه های هشدار دهنده ای را به مقامات ایالتی ایالات متحده در مورد عدم شفافیت تتر ارسال کرده است.

اعلام استخدام در حالی منتشر شد که قانونگذاران ایالات متحده در حال بررسی قانونی برای رسیدگی به استیبل کوین های وابسته به دلار بودند. قانون دو حزبی Lummis-Gilibrand Payment Stablecoin که در آوریل معرفی شد، در صورت امضای قانون می‌تواند چارچوبی نظارتی برای استیبل کوین‌ها فراهم کند.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *