جستجو

میلیونر کریپتو ۴۳ میلیون دلار ضرر کرد

میلیونر کریپتو 43 میلیون دلار ضرر کرد

فیکل یکی از ثروتمندترین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در جهان است که در حال حاضر بیش از ۴.۸ میلیون دلار اتریوم در اختیار دارد.

جیمز فیکل، میلیونر کریپتو، از ۱۰ ژانویه تاکنون بیش از ۴۳ میلیون دلار ضرر کرده است، زیرا بدهی وی در پلتفرم وام غیرمتمرکز Aave به ۱۳۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

فیکل، سرمایه‌گذار اولیه اتریوم و بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی Amaranth Foundation بیش از ۴۳.۷ میلیون دلار از دست داد که اساساً روی قیمت اتریوم در برابر بیت کوین شرط‌بندی کرده بود. بر اساس سرمایه‌گذاری‌های میلیونر در سال ۲۰۲۴، فیکل انتظار داشت که قیمت اتریوم در برابر بیت‌کوین افزایش یابد، زمانی که برای اولین بار به ارزش ۱۷۲ میلیون دلار وام گرفت. طبق یک پست ۱۴ سپتامبر توسط Lookonchain، بیت کوین (WBTC) در ۱۰ ژانویه بسته شد.

از ۱۰ ژانویه تا ۱ ژوئیه، او ۳,۰۶۱ WBTC (172 میلیون) از #Aave وام گرفت و آن را با ۵۶,۴۴۵ دلار ETH با نرخ ۰.۰۵۴۲۴ مبادله کرد. از ۷ آگوست، او ۱۲ میلیون دلار دلار آمریکا برای خرید ۲۱۱ دلار WBTC هزینه کرد و ۱۶۰۰۰ دلار ETH را با ۶۷۱ دلار WBTC (39.9 میلیون دلار) به ۰.۰۴۲ دلار مبادله کرد تا بدهی خود را در #Aave بازپرداخت کند.

میلیونر کریپتو 43 میلیون دلار ضرر کرد

از آغاز سال ۲۰۲۴، اتریوم در مقایسه با بیت کوین ضعیف عمل کرده است. بر اساس داده های بایننس، قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین بیش از ۲۴ درصد از سال تا به امروز (YTD) و بیش از ۹ درصد در ماه گذشته کاهش یافته است.

میلیونر کریپتو 43 میلیون دلار ضرر کرد

❇️فیکل ۱۲۳ میلیون دلار بدهی Aave دارد

بر اساس داده‌های Debank، بدهی Fickel در پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز Aave تا ۱۴ سپتامبر به بیش از ۱۳۲ میلیون دلار WBTC رسید.

بدهی فزاینده او ناشی از اعتقاد قبلی او به عملکرد بهتر اتر از بیت کوین است. با قرض گرفتن بیت کوین برای خرید اتریوم، او عملاً یک موقعیت کوتاه در بیت کوین گرفت. با این حال، با کاهش قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین، این استراتژی منجر به ضرر او شد.

میلیونر کریپتو 43 میلیون دلار ضرر کرد

Fickel به دلیل سرمایه گذاری ۴۰۰۰۰۰ دلاری در اتر زمانی که ارزش آن فقط ۰.۸۰ دلار بود، به طور گسترده ای شناخته شده است.

ETF های اتریوم همچنان به خونریزی ادامه می دهند زیرا ETHE Grayscale از ۲.۷ میلیارد دلار خارج شد.
خروج مداوم از صندوق های قابل معامله در مبادلات اتر ایالات متحده (ETF) به کاهش قیمت اتر کمک می کند.

ETFهای ETH از زمان شروع معاملات در ۲۳ جولای، مجموعاً ۵۸۱ میلیون دلار جریان خالص خروجی خالص را ثبت کرده اند. طبق داده های Farside Investors، ETF Grayscale بیشترین یا بیش از ۲.۷ میلیارد دلار خروجی خالص را به خود اختصاص داده است.

میلیونر کریپتو 43 میلیون دلار ضرر کرد

سرمایه گذاران افزایش قیمت قابل توجهی را از راه اندازی ETF های اتریوم پیش بینی کردند. برای بیت کوین، ETF ها حدود ۷۵ درصد از سرمایه گذاری جدید در این ارز دیجیتال را تا ۱۵ فوریه به خود اختصاص دادند زیرا از مرز ۵۰۰۰۰ دلار گذشت.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *