جستجو

روز اول ETF اتریوم ، پرقدرت برای آینده!

روز اول ETF اتریوم ، پرقدرت برای آینده!

صندوق‌های نقدی ETH تازه راه‌اندازی شده علیرغم کاهش ۴۸۵ میلیون دلاری سرمایه‌گذاری Ethereum Trust، جریان خالص مثبتی را ثبت کردند.صندوق‌های قابل معامله در مبادلات اتریوم ایالات متحده (ETF) در اولین روز معاملات خود جریان خالص ورودی ۱۰۶.۶ میلیون دلاری را به ثبت رساندند – علیرغم خروجی‌های عظیم  Ethereum Grayscale.

ETFهای بلک راک و بیت‌وایز پیشتاز این بسته بودند، با iShares ETF بلک راک (ETHA) 266.5 میلیون دلار و ETF Ethereum Bitwise (ETHW) با ۲۰۴ میلیون دلار ورودی خالص.صندوق اتریوم فیدلیتی (FETH) با ۷۱.۳ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.

روز اول ETF اتریوم ، پرقدرت برای آینده!

ورودی‌ها به صندوق‌های اسپات اتریوم برای غلبه بر خونریزی Grayscale Ethereum Trust (ETHE) کافی بود، که در آن روز ۴۸۴.۹ میلیون دلار خارج شد.ETHE توسط Grayscale در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و به سرمایه گذاران نهادی اجازه خرید ETH را داد. با این حال، یک دوره قفل شش ماهه را برای همه سرمایه گذاری ها وضع کرد.تبدیل به یک ETF به این معنی است که سرمایه گذاران اکنون می توانند به راحتی سهام خود را بفروشند، که می تواند خروجی بالای روز اول را توضیح دهد.

در ژانویه، ETF های اسپات بیت کوین با پویایی مشابه با Grayscale’s Bitcoin Trust (GBTC) مواجه شدند، که پس از راه اندازی ۱۱ صندوق بیت کوین نقطه ای، بیش از ۱۷.۵ میلیارد دلار خروجی داشت.در همین حال، Grayscale’s Ethereum Mini Trust – محصولی که توسط مدیر دارایی با کارمزد کمتر راه اندازی شد – ۱۵.۲ میلیون دلار ورودی جدید ایجاد کرد.به طور کلی، وجوه نقد ETH در اولین روز معاملات خود ۱.۰۸ میلیارد دلار حجم معاملات تجمعی ایجاد کردند – ۲۳ درصد از حجم معاملات ETF بیت کوین در اولین روز خود.

روز اول ETF اتریوم ، پرقدرت برای آینده!

قیمت ETH اندکی کاهش یافت.اتریوم در زمان انتشار ۳۴۵۱ دلار تغییر می‌کند که ۱.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱.۵ درصد در هفته کاهش یافته است.

روز اول ETF اتریوم ، پرقدرت برای آینده!

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *