جستجو

کمربندهایتان را محکم تر ببندید،جلسه FOMC نزدیک است!!

کمربندهایتان را محکم تر ببندید،جلسه FOMC نزدیک است!!

معامله گران بیت کوین انتظار دارند در صورت کاهش ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، BTC افزایش یابد.
بیت کوین از ۳ آگوست تاکنون بارها و بارها نتوانسته بالای سطح ۶۲۰۰۰ دلار بسته شود و در حال حاضر در ۳۰ روز گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است. قابل توجه تر، این ارز دیجیتال از شاخص S&P 500 جدا شده است که در همان دوره ۱ درصد رشد داشته و تنها ۱ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است.

سرمایه گذاران انتظار دارند که اگر فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد و معامله گران حرفه ای از گزینه های BTC برای به حداکثر رساندن سود و در عین حال محدود کردن ریسک ها استفاده کنند، بازارهای ریسکی، از جمله بیت کوین، می توانند سود قابل توجهی را ببینند.

✅کاهش ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره می تواند بازارهای ریسکی، از جمله بیت کوین را افزایش دهد
معامله گران با چگونگی بهینه سازی استراتژی های خود برای افزایش بالقوه قیمت بیت کوین دست و پنجه نرم می کنند و در عین حال از لیکویید شدن به دلیل نوسانات غیرمنتظره قیمت می ترسند. بخشی از بازار در حال حاضر با کاهش ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره قیمت گذاری می کند، که پیش بینی واکنش بازارها در ۱۸ سپتامبر را با وجود کاتالیزور بالقوه صعودی دشوار می کند.

اقدام قیمت نشان می دهد که روندهای مثبت اقتصاد کلان برای بازارهای ریسکی تحت الشعاع نگرانی هایی در بخش ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. برخی استدلال می کنند که عدم تعهد کامالا هریس، نامزد دموکرات ها برای حمایت از صنعت، به عملکرد ضعیف بیت کوین کمک کرده است.

علاوه بر این، یک قاضی دادگاه فدرال ایالات متحده پس از تلاش صرافی Kraken برای رد یک پرونده، در کنار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار گرفت. دادگاه منطقه ای ایالات متحده در کالیفرنیای شمالی در ۳ آگوست حکم داد که کراکن ممکن است مسئول ارائه “قراردادهای سرمایه گذاری و در نتیجه اوراق بهادار” باشد، که نشان دهنده یک شکست قابل توجه برای صنعت است. حتی اگر بیت کوین مستقیماً تحت تأثیر قرار نگرفته است، احساسات سرمایه گذاران ضعیف شده است.

با این حال، با توجه به اینکه ابزار CME FedWatch احتمال کاهش ۰.۲۵ را بیشتر از ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره را در ۱۸ سپتامبر نشان می دهد، بسیاری بر این باورند که بازارهای ریسک پذیر می توانند افزایش یابند. معامله گران حرفه ای به جای ریسک موقعیت های آتی اهرمی، به استراتژی های آپشن روی می آورند.

معامله ای که در بالا نشان داده شده است بر گزینه های ۲۰ سپتامبر متمرکز است، اگرچه الگوهای مشابهی را می توان برای سررسیدهای مختلف اعمال کرد. بیت کوین در زمان قیمت گذاری ۵۸۹۲۳ دلار معامله می شد.

ابتدا، معامله‌گر باید با خرید ۳.۵ BTC گزینه فروش به قیمت ۵۸۰۰۰ دلار در برابر یک حرکت نزولی محافظت کند. سپس، معامله گر ۳.۴ BTC اختیار فروش را به قیمت ۶۰۰۰۰ دلار می فروشد تا بازده خالص بالاتر از این سطح را داشته باشد. در نهایت، معامله گر باید ۳.۸ گزینه Call بیت کوین را با قیمت ۶۵۰۰۰ دلار برای قرار گرفتن در معرض قیمت مثبت خریداری کند.

این ساختار گزینه نه سود و نه زیان بین ۶۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ دلار را به همراه دارد. سرمایه گذار شرط می بندد که قیمت بیت کوین در ساعت ۸ صبح UTC در ۲۰ سپتامبر بالاتر از این محدوده باشد و به سود نامحدود دسترسی پیدا کند و حداکثر ۰.۱۲ بیت کوین (به ارزش ۷ هزار دلار) ضرر کند.

اگر بیت کوین به سمت ۶۷,۱۰۰ دلار افزایش یابد (افزایش ۱۴ درصدی)، این استراتژی منجر به سود ۰.۱۲ بیت کوین می شود که همچنین حداکثر ضرر است. علاوه بر این، اگر بیت کوین ۲۰ درصد به ۷۰۷۰۰ دلار برسد، این استراتژی ۰.۳۰ بیت کوین (به ارزش ۲۱.۲ هزار دلار) را برمی گرداند، که صعودی آن بسیار بیشتر از نزولی محدود است. اگرچه هیچ هزینه اولیه ای برای این ساختار آپشن وجود ندارد، اما صرافی به سپرده مارجین ۰.۱۲ بیت کوین نیاز دارد.

منبع : coin telegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *