جستجو

کمربندهایتان را ببندید ، صعود بازار شروع شد

کمربندهایتان را ببندید ، صعود بازار شروع شد

بازار کریپتو می‌تواند در این ماه پس از یک ژوئن پرتنش، با خروج استیبل کوین از صرافی‌ها که فشار فروش را کاهش می‌دهد، بازگردد.

بازار کریپتو ممکن است پس از یک ترن هوایی در ماه ژوئن برای یک “رالی صعودی” آماده شوند، زیرا برخی از تحلیلگران معتقدند فشار فروش بر صرافی ها کاهش یافته است.

داده های اطلاعات Santiment در تاریخ ۲ ژوئن درتوییترش اشاره کرد: «به دلیل کاهش فشار فروش با نگاهی به چشم‌انداز جولای، میتوان برای بازار خوشبین بود. او علاوه براین گفت این احساسات منفی بازار و ضرر معامله گران به این معنی است که “ممکن است یک افزایش برای ریکاوری معامله گران ، تازه شروع شود.” طبق گزارش Cointelegraph Markets Pro، بیتکوین در ماه ژوئن تقریباً ۷ درصد کاهش یافت و به ۵۹۵۰۰ دلار در طول ماه رسید.

بر اساس گزارش TradingView، حدود ۴۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار کریپتوها .در ماه ژوئن کاهش یافت. تحلیلگر و نویسنده تایید شده CryptoQuant اقای Woo نیز برای صعود بازار خشو بین است و در پستی در ۱ ژوئیه بیان کرد که فروشندگان “بالاخره خسته شده اند”.

کمربندهایتان را ببندید ، صعود بازار شروع شد

جریان‌های خروجی از صرافی‌ها از ژانویه ۲۰۲۳ شاهد «کاهش جریان‌های خروجی پس از افزایش شدید» بود که آخرین افزایش در ژوئن نشان داد که «فشار فروش در مقیاس بزرگ بر صرافی‌ها در حال کاهش است».

این کاهش در جریان خروجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری به نگهداری دارایی‌های خود دارند تا برداشت نقدی از بازار. وو افزود: «این می تواند نشان دهد که احساسات سرمایه گذاران پس از رویداد نصف شدن بیت کوین مثبت تر شده است.

بیت کوین در حال حاضر با قیمتی در حدود ۶۲۹۵۰ دلار معامله می شود. در ماه ژوئن، برخی از فادها برای بیت کوین و بازار کریپتو شامل ۹ میلیارد دلار بیت کوین است که توسط صرافی ورشکسته Mt. Gox باز شده است، که می تواند منجر به فشار فروش شود زیرا طلبکاران به دنبال نقدینگی رمزارز خود هستند که برای یک دهه قفل شده است

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *