جستجو

به خاک و خون کشیدن بازار توسط ETF های اتریوم!

به خاک و خون کشیدن بازار توسط ETF های اتریوم!

هشت ETF نتوانستند از خروجی ۳۲۷ میلیون دلاری Grayscale که اخیراً Ethereum Trust تبدیل شده بود، پیشی بگیرند.صندوق‌های قابل معامله در مبادلات ایالات متحده که روی اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنند، در دومین روز معاملات خود به خروجی خالص ۱۱۳.۳ میلیون دلاری تبدیل شده‌اند که عمدتاً به دلیل خونریزی شدید از Grayscale’s Ethereum Trust است.هفت ETF از هشت ETFدر روز دوم معاملات، جریان خالص ورودی را ثبت کردند. صندوق Ethereum Fidelity (FETH) و Bitwise Ethereum ETF (BITW) با بیشترین ورودی خالص به ترتیب ۷۴.۵ میلیون دلار و ۲۹.۶ میلیون دلار در جریان جدید قرار گرفتند.

iShares Ethereum Trust (ETHA) بلک‌راک، که قوی‌ترین جریان ورودی به گروه را در ۲۳ جولای به ثبت رساند، تنها ۱۷.۴ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران در ۲۴ جولای جمع‌آوری کرد.

به خاک و خون کشیدن بازار توسط ETF های اتریوم!

ETHE که توسط Grayscale در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، به سرمایه گذاران نهادی اجازه خرید ETH را داد. با این حال، یک دوره قفل شش ماهه را برای همه سرمایه گذاری ها وضع کرد. پس از تبدیل آن به صندوق اسپات اتریوم در ۲۲ جولای، سرمایه گذاران می توانند ETH خود را راحت تر بفروشند.در دو روز پس از تبدیل، ETHE شاهد خروج ۸۱۱ میلیون دلاری بوده است، به این معنی که سرمایه گذاران موجود ETHE اکنون بیش از ۹ درصد از دارایی های صندوق را فروخته اند.

ETF های اسپات بیت کوین برای شش روز از ده روز اول معاملاتی خود جریان خالص خروجی انباشته ای را به ثبت رساندند که بسیاری از آنها خونریزی ETF بیت کوین در مقیاس خاکستری را مقصر می دانند.ETH در حال حاضر با قیمت ۳۱۷۲ دلار معامله می شود که بر اساس داده های TradingView بیش از ۶.۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۷.۴ درصد در هفته کاهش یافته است.

به خاک و خون کشیدن بازار توسط ETF های اتریوم!

قابل توجه است که ETH نسبت به بیت کوین که تنها ۲.۶ درصد سقوط کرد، شدیدتر سقوط کرد. این با پیش‌بینی Will Cai، تحلیلگر Kaiko، مطابقت دارد که قیمت ETH می‌تواند به شدت نسبت به جریان‌های ورودی پس از راه‌اندازی ETF‌ها «حساس» باشد.ETHE Grayscale در اولین روز معاملات خود به عنوان یک صندوق اتریوم ۴۸۴.۴ میلیون دلار کاهش داد. با این حال، جریان ورودی قوی در هشت محصول دیگر، مجموع خالص ورودی را به ۱۰۶.۶ میلیون دلار رساند.

منبع : cointelegraph

۴/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *