جستجو

شبکه TON دیشب از شدت خستگی ، بدون شب بخیر خوابید.

شبکه TON دیشب از شدت خستگی ، بدون شب بخیر خوابید.

شبکه (TON) اعتبار تراکنش های جدید را متوقف کرده و بیش از سه ساعت است که بلوک جدیدی تولید نکرده است.

در پستی در ۲۸ آگوست به X، پلتفرم جامعه مبتنی بر TON، نشان داد که شبکه TON در حال تجربه یک قطعی مداوم بوده است و تقصیر را به گردن هیاهوی تبلیغاتی بازار نسبت به یک memecoin تازه راه اندازی شده به نام DOGS انداخته است.

طبق گفته ردیاب شبکه TON Tonscan، آخرین تراکنش‌ها در TON بیش از سه ساعت پیش در بلوک ۴۵۳۴۱۸۹۹ تأیید شد و شبکه از آن به بعد نتوانست بلاک جدیدی تولید کند.

شبکه TON دیشب از شدت خستگی ، بدون شب بخیر خوابید.

با استناد به بی ثباتی شبکه، صرافی رمزارز ByBit گفت که تمام سپرده ها و برداشت ها به تون را تا زمانی که شبکه به حالت عادی بازگردانده شود، به حالت تعلیق درآورده است.

جاستین، عضو بنیاد TON، در پستی در ۲۸ آگوست به X، گفت که این قطعی در نتیجه “بیش از حد شبکه” به دلیل تعداد بالای تراکنش های DOGS بوده است. علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که اعتبارسنجی‌های TON نیز بیش از حد بارگذاری شده‌اند و باعث از دست دادن اجماع آنها شده است.

جاستین افزود: «برای بازگرداندن اعتبارسنجی‌های اجماع، از ساعت ۴:۰۰ UTC مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

شبکه TON دیشب از شدت خستگی ، بدون شب بخیر خوابید.

کوین تلگراف برای اظهار نظر با TON تماس گرفت اما پاسخی فوری دریافت نکرد.

Memecoin DOGS در ۲۷ آگوست در شبکه باز تلگرام راه اندازی شد.

این توکن که قبلاً در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و OKX فهرست شده است، در ده ساعت اول عرضه، شاهد حجم معاملات ۱.۷ میلیارد دلاری بود و به اوج ارزش بازار ۸۹۱ میلیون دلاری رسید.

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت memecoin بلافاصله پس از عرضه به ۰.۰۰۱۸ دلار رسید و از آن زمان به حدود ۰.۰۰۱۳ دلار در زمان انتشار کاهش یافته است.

جدیدترین memecoin با تم سگ در TON بلافاصله پس از تغییر نام رسمی توسط انجمن TON در ۲۶ آگوست برای حمایت از خالق تلگرام پاول دوروف که اخیراً در فرانسه دستگیر شده بود، منتشر شد.

انجمن TON گفت: “ما در حال به روز رسانی لوگو و تصاویر نمایه Toncoin در سراسر کانال های انجمن TON به نماد جهانی مقاومت دیجیتال – سگ مقاومت هستیم.”

توضیح داد که نماد سگ به سال ۲۰۱۱ بازمی گردد، زمانی که به پاول دوروف دستور داده شد پست های متفکران لیبرال و مخالفان را از بین ببرد.

در پاسخ، پاول تصویری از سگش را منتشر کرد و از ساکت کردن هر کسی روی سکوی خود خودداری کرد. از آن زمان، این سگ به طلسم آزادی بیان تبدیل شده است. این به نمادی از امید، قدرت باورنکردنی و شجاعت تبدیل شده است.»

شبکه TON دیشب از شدت خستگی ، بدون شب بخیر خوابید.

انجمن TON همچنین یک «نامه» را در پلتفرم پیام‌رسانی اعلام کرد که از مقامات فرانسوی می‌خواهد دوروف را از بازداشت آزاد کنند و «به تلگرام اجازه دهند از آزادی بیان و حق زندگی خصوصی کاربرانش محافظت کند».

در زمان نگارش ۱.۴۸ میلیون امضا جمع آوری شده بود.

پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام، در ۲۴ آگوست توسط مقامات فرانسوی با صدور حکم جستجو و نقض ادعایی پلتفرم پیام‌رسانی رمزنگاری شده بازداشت شد.

توکن اصلی شبکه، از زمان دستگیری ۲۴ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با کاهش ۱.۷ درصدی در روز به ۵.۲۲ دلار معامله می شود.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *