جستجو

کمپانی های خطر پذیر ( VC ) ها کریپتو میخرند.

کمپانی های خطر پذیر ( VC ) ها کریپتو میخرند.

صندوق رمزنگاری جدید Dragonfly پروژه‌های مراحل اولیه را در فضای کریپتو هدف قرار خواهد داد. بیش از ۱۰۰ استارت آپ دارایی دیجیتال بخشی از مجموعه این شرکت هستند.

بر اساس گزارش ۱۷ سپتامبر بلومبرگ به نقل از یک منبع ناشناس، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Dragonfly Capital مستقر در سانفرانسیسکو قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار برای چهارمین صندوق رمزنگاری خود جمع آوری کند.

طبق گزارش ها، صندوق جدید با جمع آوری ۲۵۰ میلیون دلار تاکنون به نیمه راه رسیده است. به گفته منبع، این شرکت انتظار دارد جمع آوری کمک های مالی را تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ تکمیل کند.

این صندوق بر روی سرمایه گذاری های اولیه در پروژه های رمزنگاری و مبتنی بر بلاک چین تمرکز خواهد کرد. Dragonfly در بیش از ۱۰۰ شرکت و پروژه دارایی دیجیتال از جمله Ethena، Andrena، Cosmos و Monad Labs سرمایه گذاری کرده است. در سال ۲۰۲۲، این شرکت سومین صندوق خود را به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار را تعطیل کرد.

در مصاحبه اخیر با کوین تلگراف، شریک Dragonfly، Anirudh Pai، در مورد پورتفولیوی شرکت صحبت کرد و تاکید کرد که مقیاس لایه ۲ اتریوم و تکه تکه شدن نقدینگی برخی از بزرگترین فرصت های صنعت هستند.

پی گفت: «کالدرا، یکی از شرکت‌های پرتفولیوی ما، در اینجا کار بزرگی انجام داده است، زیرا آنها به مشکل تقسیم نقدینگی که در حال حاضر در اتریوم وجود دارد، پرداخته است. Metalayer آینده آن‌ها جهان مجموعه‌های متفاوتی را که امروز در اتریوم وجود دارد، به هم متصل می‌کند.

یکی دیگر از پروژه‌های مبتنی بر اتریوم در پورتفولیوی Dragonfly، MegaETH است. این شرکت به همراه ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و جوزف لوبین، بنیانگذار Consensys، در دور سرمایه گذاری اولیه ۲۰ میلیون دلاری استارت آپ شرکت کرد. پلتفرم قرارداد هوشمند MegaETH وعده پردازش ۱۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را می دهد که ۱۰۰ برابر سریعتر از پلتفرم قرارداد هوشمند بومی اتریوم است.

❇️کمپانی های خطر پذیر (VC) ها برگشته اند

صندوق آتی با احیای فعالیت های سرمایه گذاری خطرپذیر در فضای کریپتو همراه است که با تصویب ژانویه صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) در ایالات متحده تقویت می شود.

به عنوان مثال، شرکت مخاطره‌آمیز Pantera Capital به دنبال جمع‌آوری یک میلیارد دلار برای صندوق «همه‌در یک» جدید خود، Pantera Fund V است. این صندوق بر روی طیف گسترده‌ای از دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین تمرکز می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین جمع‌آوری‌های مالی را نشان می‌دهد.
VC قابل توجه دیگری که برای سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال سرمایه جمع آوری کرده است، Paradigm است. این شرکت اخیراً ۸۵۰ میلیون دلار برای صندوق سوم خود تضمین کرده است که در درجه اول بر سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین در مراحل اولیه تمرکز دارد.

این صندوق جدید نشان‌دهنده بزرگ‌ترین افزایش سرمایه پارادایم از زمان صندوق ۲.۵ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۲۱ است. پرتفوی آن شامل سرمایه‌گذاری‌های قبلی در Coinbase، Uniswap و Optimism است.

کمپانی های خطر پذیر ( VC ) ها کریپتو میخرند.

تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر برای استارت آپ های رمزنگاری ۲.۵ درصد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *