جستجو

دلمان برای صعود بیت کوین، به نرخ بهره خوش است

دلمان برای صعود بیت کوین، به نرخ بهره خوش است

بیت کوین ممکن است به دنبال کاهش نرخ بهره در اواخر این هفته تا ۶۵۰۰۰ دلار افزایش یابد، اما تحلیلگران نگرانند که عدم اطمینان انتخابات ایالات متحده بتواند قیمت دارایی های کریپتو را برای مدت طولانی تری پایین بیاورد.

به گفته شرکت تجاری استرالیایی Zerocap، پس از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ ها در ۱۸ سپتامبر، بیت کوین «سخت است» و ممکن است به ۵۳۰۰۰ دلار یا تا ۶۵۰۰۰ دلار سقوط کند.

جاناتان دی وت، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Zerocap، به کوین تلگراف گفت که بازار اکنون پیش بینی می کند که فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل ۵۰ واحد پایه (۰.۵ درصد) کاهش دهد، که پیش از این به افزایش کوتاه مدت کمک کرده است. قیمت بیت کوین در ۱۳ سپتامبر به ۶۰۰۰۰ دلار رسید.

با این حال، وت گفت که به دلیل عدم اطمینان طولانی در مورد تأثیر کاهش نرخ بهره در کوتاه مدت، اقدام قیمت «سخت است» و تنها به دلیل عدم اطمینان انتخابات آتی ایالات متحده در ماه نوامبر پیچیده تر می شود.

ما شاهد یک هدف نزولی BTC 53000 بعد از پایین‌ترین محدوده اخیر هستیم، با هدف صعودی ۶۵۰۰۰ پس از شکستن بالاتر از روند نزولی.
دی وت افزود: «تطبیق جهت تا زمانی که به انتخابات نزدیکتر شویم دشوار است، اما ریسک در شرایط باید به احساسات مثبت کوتاه مدت منجر شود».

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۵۸,۰۰۰ دلار معامله می شود، پس از اینکه در ۱۳ سپتامبر به بیش از ۶۰,۰۰۰ دلار رسید که عمدتاً به لطف “داده های تورم CPI و PPI” قوی است.

دلمان برای صعود بیت کوین، به نرخ بهره خوش است

طرح نقطه ای فدرال رزرو بیشتر و بیشتر شبیه شروع یک چرخه کاهش نرخ است که باید از دارایی های ریسک تا پایان سال پشتیبانی کند.

آخرین داده‌های FedWatch Tool گروه CME در حال حاضر ۶۲ درصد احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ را در ۱۸ سپتامبر نشان می‌دهد.

دلمان برای صعود بیت کوین، به نرخ بهره خوش است

کاهش آتی نرخ ها منبع بحث های داغ در میان مفسران بازار بوده است و بسیاری از تحلیلگران در مورد اینکه آیا نرخ های آتی برای دارایی های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال صعودی یا نزولی خواهند بود یا خیر، اختلاف نظر داشتند.

از لحاظ تاریخی، کاهش نرخ‌ها برای بخش‌های ریسک صعودی تلقی می‌شود و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا سرمایه خود را با هزینه کمتر وام بگیرند و به دلیل بهره پایین‌تر وجه نقد و خزانه‌ها به دنبال ریسک باشند.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران به فعالیت های قبلی بازار در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ اشاره کرده اند، جایی که کاهش نرخ ها قبل از رکود، به ویژه در حضور ضعیف شدن شرایط اقتصاد کلان، انجام شد.

دی وت اضافه کرد که ادامه عدم اطمینان در مورد انتخابات آتی ایالات متحده بر بازار کریپتو تاثیر می گذارد و سرمایه گذاران مطمئن نیستند که چگونه پیروزی هریس می تواند بر بخش کریپتو در خاک ایالات متحده تأثیر بگذارد.

هریس در نظرسنجی ها پیشتاز است و در مناظره اخیر پیروزی قانع کننده ای بر ترامپ داشت. اگر این شانس‌ها دوباره به سمت جمهوری‌خواهان برگشت، مراقب تجارت طولانی بانک‌ها، انرژی و بیت‌کوین با پیروزی ترامپ باشید.»

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *