جستجو

دیگر اصلاح عمیقی برای بیت کوین متصور نیستیم ، تحلیلگران میگویند

دیگر اصلاح عمیقی برای بیت کوین متصور نیستیم ، تحلیلگران میگویند

معیارها حاکی از آن است که بعید است که بیت کوین در سطوح فعلی بیش از حد ارزش گذاری شود و عملکرد قیمت آن “به طور پیوسته بدون ناهنجاری های قابل توجه یا جهش های شدید” در حال توسعه است.

اگرچه قیمت بیت کوین هنوز به بالاترین حد خود در ماه مارس بازپس نگرفته است، یک تحلیلگر ادعا می کند که بر اساس دو معیار کلیدی، بازار صعودی قوی و ثابت است و هیچ نشانه ای از اصلاح عمیق وجود ندارد.

در گزارشی در ۱۸ اگوست، اکسل آدلر، محقق CryptoQuant، به دو معیار کلیدی – ساختار بازار حباب در برابر شکست و امتیاز Z MVRV – به عنوان سیگنال‌هایی مبنی بر اینکه اقدام فعلی قیمت بیت‌کوین مسیری سالم را دنبال می‌کند، نگاه کرد.

آدلر افزود: «می‌توانیم ببینیم که چرخه گاو فعلی به‌طور پیوسته و بدون ناهنجاری‌های قابل توجه یا جهش‌های شدید در حال توسعه است.

نمره حباب بیت کوین در مقابل ساختار بازار خرد نشان دهنده عدم وجود حباب است

حباب‌ها در بازار زمانی شکل می‌گیرند که ارزش بازار بیت‌کوین سریع‌تر از ارزش واقعی آن رشد کند. زمانی که بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳۶۷۹ دلار رسید، این اندیکاتور حباب با امتیاز حدود ۱.۵ را نشان می داد.

طبق داده‌های CoinMarketCap ، کمتر از یک هفته بعد، قیمت با کاهش ۱۶ درصدی به ۶۱۹۳۰ دلار رسید.

دیگر اصلاح عمیقی برای بیت کوین متصور نیستیم ، تحلیلگران میگویند

بیت کوین همچنان در تلاش برای حفظ سطح کلیدی ۶۰۰۰۰ دلاری است که معامله گران در چند وقت اخیر به دنبال آن به عنوان نقطه محوری بوده اند. از ۲۲ ژجولای ، بیت کوین در محدوده ۴۰ درصد معامله می شود و بین پایین ترین قیمت ۴۹۸۴۲ دلار و بالاترین قیمت ۶۹۷۹۹ دلار در نوسان است.

در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت ۵۹۲۳۶ دلار معامله می شود.

آدلر همچنین خاطرنشان کرد که میانگین متحرک ۳۰ روزه بیت کوین (DMA) MVRV Z-Score 1.8 است که اندکی بیشتر از میانگین سالانه ۱.۶ بیت کوین است که نشان دهنده “حداقل بیش از حد ارزش گذاری” است.

هنگامی که ۳۰DMA MVRV Z-Score افزایش می یابد، می تواند برای معامله گران نشان دهد که دارایی بیش از حد ارزش گذاری شده است و ممکن است یک اصلاح قیمت در راه باشد.

در مارس ۲۰۲۱، ۳۰DMA MVRV Z-Score بیت کوین به بالای ۵ رسید، درست قبل از اینکه بیت کوین به ۶۰۷۰۱ دلار برسد، تنها سه ماه بعد دارایی با ۴۵ درصد کاهش به ۳۲۸۲۷ دلار تا جولای رسید.

هر دو حباب در برابر کراش و امتیاز MVRV-Z معیارهایی هستند که برای سنجش اینکه آیا بیت کوین می تواند “بیش از ارزش” در نظر گرفته شود یا خیر، استفاده می شود.

آدلر افزود تا زمانی که این معیار به سطوح شدیدی نرسد که می تواند نشان دهنده خطر قابل توجهی از اصلاح باشد، بازار را می توان صعودی در نظر گرفت.

چندین معامله‌گر درباره تثبیت طولانی بیت کوین در چند وقت اخیر اظهار نظر کرده‌اند.

“ما در مرحله خسته کننده هستیم. این مرحله قبل و بعد از نصف شدن اتفاق می‌افتد.

در همین حال، Rekt Capital تاجر رمزارز با نام مستعار اضافه کرد که بیت کوین “در آستانه بازیابی محدوده انباشت مجدد پس از هاوینگ خود است”، که نشان می دهد بیت کوین می تواند در ماه های آینده بالاتر رود.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۳ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *