جستجو

معرفی کامل کیف پول تراست ولت Trust Wallet

معرفی کامل کیف پول تراست ولت Trust Wallet

یک کیف پول رمزنگاری امن برای افرادی که در بازار به سرعت در حال رشد ارز های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند ضروری است. در اصطلاح فنی، کیف پول ‌های رمزنگاری برنامه ‌های نرم ‌افزاری هستند که کاربران را قادر می ‌سازد تا ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و لایت کوین (LTC) را ارسال و دریافت کنند.

به طور معمول، کیف پول های رمزنگاری برای ذخیره چندین سکه و توکن به طور همزمان استفاده می شود. با این حال، اکثر کیف پول ‌ها تنها از تعداد محدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می ‌کنند. این کیف پول‌ ها می ‌توانند به شکل دستگاه‌ های سخت‌ افزاری، شبیه درایو فلش، که در صورت نیاز به اینترنت متصل شوند، یا پلتفرم‌ های ذخیره‌ سازی دیجیتال، مانند یک برنامه بانکی، که می ‌توان در دستگاه به آن ‌ها دسترسی داشت، باشد.

برای اطمینان از امنیت کیف پول، کیف پول‌ های رمزنگاری کلید های خصوصی را ذخیره می ‌کنند، این کد ها باید با کلید عمومی مطابقت داشته باشند تا صاحب کیف پول خود را خرج کند. تراست ولت نمونه ای از چنین کیف پولی است. این به کاربران اجازه می دهد تا بر دارایی های دیجیتال خود کنترل و دسترسی داشته باشند و در مقایسه با برخی از رقبای خود، از طیف وسیع تری از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند. علاوه بر این، تراست ولت یک کیف پول رمزنگاری غیر قانونی است، به این معنی که کاربران مالکیت کامل ارز های دیجیتال خود و کنترل کامل بر وجوه خود را دارند.

کیف پول تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک برنامه کیف پول غیر متمرکز، غیر محرمانه و چند ارز دیجیتال است که به کاربران امکان کنترل کامل بر دارایی های دیجیتال مانند ارز های دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را می دهد. این کیف پول رسمی ارز دیجیتال بایننس است و از ۶۵ بلاک چین پشتیبانی می کند و به بیش از ۴.۵ میلیون دارایی رمزنگاری شده دسترسی دارد. Trust Wallet با دسترسی به برنامه ‌های غیر متمرکز (DApps) در سراسر زنجیره‌ های بلوکی پشتیبانی ‌شده و تضمین تعامل ایمن، از کیف پول ‌های متمرکز متمایز است.

کیف پول تراست ولت چیست؟

هدف این کیف پول افزایش دسترسی به ارز های دیجیتال از طریق امکان خرید، ارسال، دریافت، سهام، تجارت و ذخیره ارز های دیجیتال است. علاوه بر این، Trust Wallet یک کیف پول گرم است که تا زمانی که اتصال اینترنتی وجود دارد، از طریق یک اتصال امن به صورت آنلاین قابل دسترسی است، بر خلاف کیف پول های سرد که عمدتاً آفلاین هستند. ویژگی‌ های کلیدی تراست ولت شامل پشتیبانی از ارز های دیجیتال متعدد، گزینه‌ های خرید منعطف، عملکرد کیف پول NFT برای خرید، فروش و ذخیره NFT، قابلیت استیکینگ برای کسب پاداش، انتقال آسان بین کیف پول، و عدم وجود کارمزد برای مبادله یا درون برنامه است. تراکنش ها (اگرچه کاربران باید هزینه های شبکه را بر اساس تراکم بپردازند).

امن ترین کیف پول، لجر یا تراست ولت ؟ هیچکدوم ، متامسک در آينده!
بیشتر بخوانید

قابلیت های تراست ولتTrust Wallet

تراست ولت چندین ویژگی کلیدی را ارائه می دهد که آن را از سایر کیف پول ها متمایز می کند. در مرحله اول، از چندین ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند و به کاربران انعطاف پذیری برای مدیریت دارایی های دیجیتال مختلف را ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از کیف ‌پول‌ ها که فقط از توکن‌ های ERC-20 پشتیبانی می ‌کنند، Trust Wallet به کاربران اجازه می ‌دهد تا با طیف گسترده ‌ای از ارز های دیجیتال ذخیره و تراکنش کنند.

علاوه بر این، تراست ولت کاربران را قادر می سازد تا به راحتی ارز های دیجیتال را از پلتفرم های شخص ثالث مانند Wyre، MoonPay، Simplex و غیره خریداری کنند. این ویژگی راحتی و دسترسی را برای کاربرانی که مایل به دستیابی به دارایی های دیجیتال هستند، افزایش می دهد.

علاوه بر این، تراست ولت به عنوان یک کیف پول NFT عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد تا در خرید، فروش و ذخیره سازی NFT شرکت کنند. با برنامه Trust Wallet، کاربران می توانند به راحتی NFT ها را مستقیماً از دستگاه های تلفن همراه خود مبادله کنند.

علاوه بر این، تراست ولت قابلیت های استیکینگ را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد ارز های رمزنگاری شده انتخابی را استیک کنند و پاداش آن را دریافت کنند. این ویژگی فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا دارایی ‌های دیجیتال خود را از طریق فعالیت ‌های سرمایه‌ گذاری افزایش دهند.

تراست ولت همچنین انتقال یکپارچه بین کیف پول را تسهیل می کند. کاربران به راحتی می توانند با استفاده از عبارت بازیابی مخفی، کلید خصوصی یا فایل Keystore، ارز های دیجیتال را از کیف پول های دیگر به تراست ولت انتقال دهند. این عملکرد تضمین می‌کند که کاربران می ‌توانند دارایی ‌های دیجیتالی خود را در تراست ولت بدون زحمت یکپارچه کنند.

کیف پول سیف پال چیست؟ آموزش استفاده از کیف پول SafePal
بیشتر بخوانید

در نهایت، تراست ولت ساختار های کارمزد انعطاف پذیری را ارائه می دهد. می توان از آن به صورت رایگان و بدون نیاز به اشتراک استفاده کرد. کیف پول برای مبادله یا تراکنش های درون برنامه ای هزینه ای اعمال نمی کند. با این حال، کاربران مسئول پرداخت هزینه های شبکه مربوطه هستند که ممکن است بسته به ازدحام شبکه متفاوت باشد.

به طور خلاصه، تراست ولت به دلیل پشتیبانی از ارز های دیجیتال چندگانه، گزینه ‌های خرید منعطف، قابلیت‌ های کیف پول NFT، ویژگی‌ های شرط‌ بندی و پاداش، نقل و انتقال آسان بین کیف پول، و ساختار کارمزد انعطاف‌پذیر، متمایز است. این ویژگی ها مجموعا به جذابیت و قابلیت استفاده تراست ولت برای علاقه مندان به ارز های دیجیتال کمک می کند.

تراست ولت چگونه کار می کند؟

تراست ولت با ایجاد ارتباط بین بلاکچین و گره های مربوطه آن ها عمل می کند. هر بلاک چین آدرس های عمومی منحصر به فرد خود را دارد که در آن ارز های دیجیتال از طریق رمزگذاری به صورت ایمن ذخیره می شوند. تراست ولت از آنجایی که غیر متمرکز و غیر قانونی است، ارز رمزنگاری شده کاربران را در اختیار ندارد یا مدیریت نمی کند. فقط به آن دسترسی می دهد.

برنامه Trust Wallet به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. هنگامی که کاربر برنامه را روی دستگاه اندروید یا iOS نصب کرد، بلافاصله به تمام بلاک چین های پشتیبانی شده دسترسی پیدا می کند. برای حفظ حریم خصوصی، برنامه هیچ اطلاعات کاربری را حفظ نمی کند. جزئیات تماس صرفاً بین طرف‌ های معامله کننده به اشتراک گذاشته می ‌شود و Trust Wallet از اشتراک‌ گذاری داده‌ های کاربر با طرف ‌های خارجی خودداری می ‌کند.

Trust Wallet با مرورگر DApp یکپارچه خود، کاربران را قادر می سازد تا مستقیماً با DApp های مبتنی بر اتریوم و زنجیره BNB تعامل داشته باشند. کاربران می توانند از این DApp ها از طریق برنامه Trust Wallet بدون نیاز به ثبت نام فردی استفاده کنند. علاوه بر این، تراست ولت به طور کامل تمام DApp های قابل دسترسی را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل کند که فقط موارد قابل اعتماد برای کاربران قابل دسترسی هستند. برخی از DApp های پشتیبانی شده عبارتند از Uniswap، PancakeSwap و OpenSea.

موارد استفاده از کیف پول تراست ولت چیست؟

تراست ولت اهداف متعددی را انجام می دهد. علاوه بر ذخیره ارز های دیجیتال، کاربران می توانند به فعالیت های مختلفی نیز بپردازند.

موارد استفاده از کیف پول تراست ولت چیست؟

 

  1. خرید ارز های دیجیتال: تراست ولت به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از پول فیات از طریق کارت های اعتباری یا بدهی، بیش از ۶۰ ارز دیجیتال خریداری کنند. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند مستقیماً از صرافی‌ های متمرکز خرید کنند تا هزینه ‌های مربوط به تراکنش ‌های کارت را به حداقل برسانند.
  2. قرار دادن ارز های دیجیتال: تراست ولت به کاربران این امکان را می دهد تا ارز های رمزنگاری شده خود را به اشتراک بگذارند و از دارایی های خود سود کسب کنند. این برنامه گزینه های مختلفی از جمله BNB (BNB) و Kava (KAVA) را ارائه می دهد.
  3. مبادله ارز های رمزنگاری شده: تراست ولت دارای یک صرافی غیر متمرکز (DEX) است که تبادلات زنجیره ای را تسهیل می کند، مانند تبدیل توکن های BEP-2 به توکن های BEP-20. هزینه های شبکه ممکن است بر اساس فعالیت فعلی هر شبکه مربوطه اعمال شود.
  4. پشتیبانی از استیبل کوین ها و NFT ها: جدا از DEX داخلی، تراست ولت به کاربران اجازه می دهد تا استیبل کوین ها را ذخیره کرده و از آن ها در یک محیط برنامه امن استفاده کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند NFT ها و دارایی های بازی خود را در تراست ولت با پشتیبانی کامل از NFT های زنجیره ای اتریوم و BNB مدیریت کنند.

دستورالعمل استفاده از برنامه تراست ولت

  1. تراست ولت را دانلود و بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. این برنامه به صورت رایگان در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.
  2. پس از نصب برنامه، آن را باز کرده و “Create New Wallet” را انتخاب کنید. با کلیک بر روی “پذیرش” و سپس “ادامه”، خط مشی رازداری و شرایط خدمات را بخوانید و با آن موافقت کنید.
  3. یک رمز عبور شش رقمی ایجاد کنید که به عنوان کد امنیتی مخفی شما برای دسترسی به کیف پول عمل می کند. به یاد داشته باشید که این رمز عبور را ایمن نگه دارید و هرگز آن را با دیگران به اشتراک نگذارید.
  4. مهم است که از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا مطمئن شوید که در صورت گم شدن یا به خطر افتادن دستگاه تلفن همراه شما قابل بازیابی است. تراست ولت یک کیف پول غیر قانونی است، به این معنی که آن ها به اطلاعات کاربر دسترسی ندارند و نمی توانند به شما در بازیابی کیف پول گم شده کمک کنند. سه کادر نشان دهنده موافقت با فرآیند پشتیبان گیری را علامت بزنید و روی “ادامه” کلیک کنید.
  5. یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای روی صفحه ظاهر می شود. این عبارت بازیابی را بنویسید یا به طور ایمن ذخیره کنید. پس از انجام این کار روی “ادامه” کلیک کنید.
  6. برای تأیید اینکه عبارت بازیابی را به درستی کپی کرده اید، از شما خواسته می شود که روی کلمات به ترتیب مناسب کلیک کنید. پس از انجام این کار، روی “انجام شد” کلیک کنید.
  7. برای افزودن وجه به  حساب ولت خود، به صفحه اصلی کیف پول بروید و یک سکه یا توکن را از منوی خرید انتخاب کنید. شما با یک ارائه دهنده شخص ثالث متصل خواهید شد. مطمئن شوید که کارمزد تراکنش را تأیید کرده و مطمئن شوید که روش پرداخت ترجیحی را از قبل تنظیم کرده اید. روی “تأیید” ضربه بزنید و منتظر بمانید تا وجوه در آدرس کیف پول تعیین شده شما ظاهر شود.
کیف پول متامسک چیست و چگونه آن را نصب کنیم؟ نحوه نصب متامسک
بیشتر بخوانید

مزایا و معایب کیف پول تراست ولت چیست؟

علاوه بر مزایای ذکر شده قبلی و ویژگی های قابل توجه، تراست ولت یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران با تجربه ارائه می شود و باعث می شود که پیمایش آن بسیار راحت باشد. هدف تیم Trust Wallet افزایش دسترسی به ارز های دیجیتال به روشی ایمن و غیر قانونی است که در نتیجه یک برنامه کاربردی غنی از ویژگی ‌ها به کاربران امکان می ‌دهد تا اقدامات مختلفی را در یک پلتفرم واحد انجام دهند.

 

با این وجود، اشکالات خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفت. یکی از این موارد پشتیبانی محدود مشتری است که فقط از طریق ایمیل در دسترس است و کانال های مستقیم بیشتری مانند چت یا خط مستقیم ندارد. علاوه بر این، تراست ولت در حال حاضر از کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره سازی آفلاین پشتیبانی نمی کند. با این حال، Trust Wallet تعهد خود را برای رسیدگی به این محدودیت در تحولات آتی خود ابراز کرده است.

در آخر

به طور خلاصه، تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال کارآمد و با استفاده آسان است که عملکرد های مختلف و اقدامات امنیتی قوی را ارائه می دهد. تراست ولت با توانایی پشتیبانی از چندین زنجیره، ادغام یکپارچه با برنامه های غیر متمرکز و رویکرد کاربر محور، راه حلی جامع برای مدیریت موثر دارایی های دیجیتال شما ارائه می دهد. با دانلود اپلیکیشن هم اکنون قابلیت ها و راحتی Trust Wallet را کشف کنید!

سوالات متداول

آیا استفاده از کیف پول Trust Wallet ایمن است؟

Trust Wallet با ارائه یک کیف پول رمزنگاری موبایل ایمن و کاربر پسند، امنیت دارایی های دیجیتال شما را تضمین می کند. با میلیون ها کاربر قابل اعتماد، ویژگی هایی مانند پین و عبارت عبور پشتیبان را برای امنیت بیشتر ارائه می دهد. علاوه بر این، Trust Wallet با پردازنده ‌های شخص ثالث همکاری کرده است و کاربران را قادر می‌ سازد تا به راحتی ارز های دیجیتال را با استفاده از کارت‌ های نقدی/اعتباری خریداری کنند.

آیا می توانم پول خود را از کیف پول تراست ولت برداشت کنم؟

اگر می خواهید وجوه خود را از تراست ولت برداشت کنید، می توانید این کار را با مبادله توکن های خود با بیت کوین یا اتریوم انجام دهید. پس از آن، می توانید آن ها را به یک صرافی کریپتو ارسال کنید، آن ها را به ارز فیات بفروشید و در نهایت ارز فیات را به حساب بانکی خود برداشت کنید.

چگونه می توانم با کیف پول تراست ولت کسب درآمد کنم؟

تراست ولت فرصت های مختلفی را برای درآمدزایی در اختیار کاربران قرار می دهد. می‌توانید از طریق مرورگر Web3 dApp در فعالیت ‌هایی مانند قرار دادن یا اتصال به پروتکل ‌ها شرکت کنید. اسکنر امنیتی تراست ولت اقدامات امنیتی بیشتری را برای محافظت از دارایی ‌های شما و در عین حال به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد شما فراهم می ‌کند.

آیا استفاده از کیف پول تراست ولت قانونی است؟

استفاده از تراست ولت در ایالات متحده کاملاً قانونی است، تا زمانی که شما از الزامات گزارش درآمد ارز دیجیتال یا سود سرمایه به IRS پیروی کنید.

چگونه از کیف پول تراست ولت استفاده کنیم؟

برای استفاده از تراست ولت ، به سادگی به تب Wallet دسترسی داشته باشید و سکه مورد نظر را برای تراکنش خود انتخاب کنید. برای مشاهده آدرس کیف پول خود دکمه دریافت را فشار دهید. برای ارسال ارز دیجیتال، به کیف پول اصلی بروید، «Bitcoin» را انتخاب کنید، آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید، مقدار آن را مشخص کنید و برای پردازش تراکنش روی «ادامه» کلیک کنید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *