جستجو

۸۵۰۰ دلار میم کوین های سولانا بخر ، ۸۰۰ هزار دلار برداشت کن !!

8500 دلار میم کوین های سولانا بخر ، 800 هزار دلار برداشت کن !!

یک معامله گر memecoin پس از خرید یک memecoin مبتنی بر Solana به نام “CTO” سرمایه اولیه خود را ۹۴ برابر کرده است.در ۱ آگوست، پلتفرم تحلیل بلاک چین Lookonchain یک معامله گر را که بیش از ۲۵۶ میلیون توکن CTO را تنها با ۵۰ توکن سولانا به ارزش حدود ۸۵۰۰ دلار خریداری کرده بود، معرفی کرد. پلتفرم تحلیلی اشاره کرد که معامله گر تنها سومین آدرسی بود که memecoin را خریداری کرد.

پس از یک ساعت، معامله گر ۲۲۷ میلیون توکن را به قیمت ۴۷۷۱ SOL فروخت و به سودی در حدود ۸۰۰۰۰۰ دلار دست یافت. معامله گر همچنین با سرمایه گذاری ۳۴۰۰ دلاری در توکنی به نام PFI، ۱۰۴۰۰۰ دلار به دست آورد.

8500 دلار میم کوین های سولانا بخر ، 800 هزار دلار برداشت کن !!

در حالی که برخی فکر می کنند که معامله گر ممکن است به سادگی یک شکارچی memecoin باشد، برخی ادعا می کنند که معامله گر یک خودی است که از پشت پرده این ارزها خبر دارد.

میم کوین های برتر روند نزولی قیمت را نشان می دهند!

در حالی که برخی از معامله گران به کسب درآمد از memecoin ها ادامه می دهند، دارندگان بزرگترین توکن های میم در فضای کریپتو ممکن است چندان خوشحال نباشند. داده ها نشان می دهد که در هفت روز گذشته، توکن هایی مانند Dogecoin، Shiba Inu، Pepe، Dogwifhat (WIF)، Bonk (BONK) و Floki (FLOKI) همگی کاهش قیمت داشته اند.

8500 دلار میم کوین های سولانا بخر ، 800 هزار دلار برداشت کن !!

در هفت روز گذشته، قیمت DOGE 10.38 درصد کاهش داشته است، در حالی که PEPE 12.74 درصد کاهش داشته است. در همین حال، WIF بیشترین کاهش قیمت را در بین میم کوین های برتر با ۲۶.۷۹٪ نشان داد.

شیبا اینو در میان هک WazirX آنچنان در این هفته نریخت!

در همین حال، SHIB کمترین کاهش قیمت را در بین میم کوین های برتر در هفت روز گذشته نشان داد و تنها ۶.۵۱ درصد کاهش یافت. با این حال، توکن در ماه جولای به دلیل حادثه امنیتی WazirX دچار افت ۱۰ درصدی شد.

در ۱۸ جولای  صرافی رمزارز WazirX مستقر در هند با یک تخلف مواجه شد و ارزهای دیجیتال به ارزش ۲۳۵ میلیون دلار به سرقت رفتند. کیف پول به خطر افتاده حاوی ۱۰۰ میلیون دلار توکن شیبا اینو بود که احتمالاً باعث کاهش ۱۰ درصدی پس از حادثه شده است.تحلیلگران Onchain گمان می کنند که هکرهای کره شمالی پشت این حمله بوده اند. در ۱۸ جولای، شرکت پزشکی قانونی Elliptic به Cointelegraph اطلاع داد که الگوهای تراکنش مهاجم شبیه به الگوهای مربوط به هکرهای کره شمالی است.

سایر میم کوین‌های با تم سگ مانند FLOKI و BONK نیز بیش از ۱۰ درصد کاهش ارزش داشتند. FLOKI 13.53 درصد کاهش قیمت داشت، در حالی که BONK 17.63 درصد کاهش قیمت داشت.

منبع : cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *