جستجو

آن ها حتما یک چیزی میدانند که همش بیت کوین میخرند!!

آن ها حتما یک چیزی میدانند که همش بیت کوین میخرند!!

صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک (ETF) با ورود بیش از ۵۲۳ میلیون دلار در روز دوشنبه، بزرگترین روز ورود خود را در بیش از چهار ماه گذشته به ثبت رساند.

طبق داده‌های هی آپولو که توسط یکی از بنیانگذاران آن در پستی در تاریخ ۲۳ جولای در X ذکر شده است، iShares Bitcoin Trust (IBIT) در ۲۲ جولای ۷۷۵۹ بیت کوین – به ارزش کمی بیش از ۵۲۳ میلیون دلار با قیمت فعلی – به دست آورد.

آن ها حتما یک چیزی میدانند که همش بیت کوین میخرند!!

با روز ۲۲ جولای، مجموع ورودی ها به صندوق بلک راک را به ۳۳۳۰۰۰ بیت کوین می رساند که معادل ۲۲ میلیارد دلار در قیمت های فعلی است.IBIT در ۱۸ مارس، زمانی که ۸۴۹ میلیون دلار بیت کوین به این صندوق اضافه شد، شاهد بزرگترین ورودی یک روزه خود بود.دومین روز بزرگ ثبت شده در تاریخ ۵ مارس رخ داد، زمانی که صندوق شاهد ورود ۷۸۸ میلیون دلار به ازای هر داده سرمایه گذاران FarSide بود.

روز بزرگ برای صندوق BlackRock در همان روزی بود که فهرستی از ETF های اسپات اتریوم برای تجارت در ایالات متحده تایید شد.تحلیلگران صنعت انتظار دارند که ETF های اسپات اتریوم ۱۰ تا ۲۰ درصد جریان هایی را که ETF های بیت کوین پس از راه اندازی در ژانویه ایجاد کرده اند، ایجاد کنند.

در همین حال، بسیاری از تحلیلگرانی که در ۲۱ جولای با کوین تلگراف صحبت کردند، در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین هستند و به انصراف بایدن در آخرین لحظه از رقابت‌های ریاست‌جمهوری و افزایش احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات به عنوان کاتالیزورهای صعودی قوی برای قیمت بیت‌کوین اشاره کردند. .

مارکوس تیلن، بنیانگذار ۱۰x Research حدس می‌زد که احتمال زیادی وجود دارد که دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان اعلام کند که بیت‌کوین را به یک دارایی ذخیره استراتژیک در کنفرانس آینده بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل در ۲۵ جولای تبدیل خواهد کرد.

برایان کورشن، موسس شرکت مدیریت دارایی های رمزنگاری شده DAIM در ۲۲ جولای این پیش بینی را تکرار کرد و گفت که احتمال خوبی وجود دارد که ترامپ بیت کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک در کنفرانس ثبت کند.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *