جستجو

هوش مصنوعی بازار کریپتو را بالا برد!

هوش مصنوعی بازار کریپتو را بالا برد!

غول مدیریت دارایی Grayscale در آخرین گزارش خود با عنوان ( بینش های تحقیقاتی ) تأثیر رو به رشد فناوری های هوش مصنوعی (AI) در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته کرد.در طول نیمه اول سال ۲۰۲۴، هوش مصنوعی به عنوان یک موضوع محوری، به ویژه در پلتفرم‌های قرارداد هوشمند و بخش‌های رمزنگاری خدمات و ابزارهای کمکی ظاهر شده است. این بخش ها با پرداختن به چالش های مرتبط با هوش مصنوعی و تامین منابع ضروری برای توسعه هوش مصنوعی،رشد قابل توجهی را نشان داده اند.

طبق گفته Grayscale، هوش مصنوعی در ماه‌های گذشته همواره موضوعی غالب بوده است. صندوق‌های قابل معامله در مبادلات (ETF)، میم کوین‌ها و بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به طور دقیق در گوشه قرار گرفته اند. این اطلاعات منعکس کننده علایق جامعه هستند و به حرکت های بالقوه بازار در آینده نزدیک اشاره می کنند.

Grayscale پیش‌بینی می‌کند که همپوشانی هوش مصنوعی و بلاک چین همچنان باعث افزایش توکن های مجاور با هوش مصنوعی شده است. این توکن‌ها از سال تا به امروز ۸۰ درصد افزایش یافته‌اند، که کاملاً در تضاد با کاهش متوسط بازار ارزهای دیجیتال است.

با نگاهی به آینده، Grayscale پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی را در لیست توکن های با پتانسیل بالا در بخش های مختلف رمزنگاری برای سه ماهه سوم ۲۰۲۴ گنجانده است. این شرکت پتانسیل دارایی هایی مانند Near، Render و Akash را برای سرمایه گذاری بر روند رو به رشد هوش مصنوعی برجسته می کند.

دومینیک ویلیامز، بنیانگذار و دانشمند ارشد DFINITY، معتقد است که هوش مصنوعی یک فناوری دگرگون کننده با کاربردهای غیرقابل پیش بینی و در عین حال بی پایان است . ویلیامز همچنین پیشنهاد می‌کند که رسانه‌های اجتماعی Web3 ممکن است برای توصیه‌های محتوای هوشمند برای دستیابی به رشد سریع به هوش مصنوعی تکیه کنند.

این گزارش یافته‌های قبلی Grayscale در مورد هم‌افزایی بین هوش مصنوعی و رمزنگاری را تقویت می‌کند و بر خوش‌بینی بازار تاکید می‌کند، حتی با وجود اینکه بسیاری از برنامه‌ها هنوز نوپا هستند.

منبع : beincrypto

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *