جستجو

نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی گرین موج

نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی گرین موج

برای استفاده از صرافی گرین موج نیاز است در ابتدا ثبت نام خود را انجام داده و حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین برای استفاده از تمامی خدمات گرین موج میبایست پس از ایجاد حساب کاربری، احرازهویت خود را به صورت کامل تکمیل بفرمایید. به همین جهت در این قسمت نحوه ی ثبت نام و احرازهویت در صرافی گرین موج به صورت کامل خدمت شما عزیزان شرح داده خواهد شد. لازم به ذکر است در هر قسمتی نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی گرین موج ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح بفرمایید.

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

درابتدا وارد سایت www.greenmouj.com شوید. طبق عکس زیر روی دکمه ی ورود/ثبت نام بزنید.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

ایجاد حساب کاربری در گرین موج با استفاده از شماره ی همراه صورت میگیرد. در صفحه ی باز شده شماره همراه خود به همراه رمز عبور ثبت کنید. لازم به ذکر است طبق قوانین، شماره ی همراه باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد و در صورتی که با شماره ی همراه که به نام شما نباشد ثبت نام کنید، فرایند احرازهویت شما انجام نخواهد گرفت. همچنین رمز عبور نیاز است ترکیبی از حروف و حتما شامل یک حرف خاص (symbol) باشد. درانتها تیک مربوط به شرایط و قوانین سایت را زده و روی گزینه ی ثبت نام بزنید. پس از این کار کد تایید به شماره همراه شما ارسال میشود و پس از درج کد تایید، مجدد روی گزینه ی ثبت نام بزنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

پس از این مرحله شما وارد حساب کاربری خود در صرافی خواهید شد و میتوانید پنل کاربری را مشاهده بفرمایید. همانطور که گفته شد، جهت انجام معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تمامی بازارهای مالی در جهان و ایران احرازهویت امری ضروری میباشد. از این رو، در ادامه و در دومین مرحله نیاز است برای استفاده از تمامی خدمات گرین موج، احرازهویت خود را تکمیل بفرمایید.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

احراز هویت

برای شروع احرازهویت، پس از ورود به حساب کاربری، مانند عکس بالا و در قسمت بالای صفحه در سمت چپ، میتوانید عبارت “احرازهویت نشده” را مشاهده کنید. با زدن این دکمه، مراحل احرازهویت شروع خواهد شد.

مرحله اول: ارسال اطلاعات شناسایی

دراولین مرحله از احرازهویت، نیاز است ایمیل خود را تایید بفرمایید. همانند شکل پایین، ایمیل خود را ثبت کرده و سپس کد تاییدیه ارسال شده به ایمیل را در قسمت مربوطه درج کنید تا ایمیل شما تایید شود. با ثبت ایمیل، کد تاییدیه های مربوط به برداشت های ارزی و ریالی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

در مرحله ی بعد نیاز است اطلاعات تکمیلی خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد ملی خود را ثبت بفرمایید. لازم به ذکر است اطلاعات شخص باید با شماره همراه ثبت شده مطابقت داشته باشد. پس از ثبت اطلاعات، عکس کارت شناسایی خود را بارگذاری کرده و در انتها اطلاعات را ارسال بفرمایید. کارت شناسایی میتواند کارت ملی، گواهینامه، شناسانامه عکس دار، پاسپورت با تاریخ اعتبار وهمچنین کارت پایان خدمت (برای اقایان) باشد. عکس کارت شناسایی باید واضح بوده و تار نباشد. همچنین از کارت های شکسته و مخدوش و یا کارت های شناسایی که اعتبار قانونی ندارند (مانند کارت کتابخانه یا کارت دانشجویی و …) استفاده نکنید. در صورتی که اطلاعات اولیه ی ارسالی موردتایید نباشد، احرازهویت رد خواهد شد و در قسمت “مشاهده ی علت رد شدن” میتوانید توضیحات در خصوص علت عدم تایید اطلاعات را مشاهده بفرمایید.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

پس از بارگذاری و ارسال اطلاعات اولیه، صحت سنجی این اطلاعات توسط کارشناسان KYC در کمترین زمان ممکن بررسی خواهد شد و میتوانید در  صفحه ی پنل کاربری، وضعیت احرازهویت خود را مشاهده بفرمایید. همانطور که در شکل زیر مشاهده میشود، با ارسال اطلاعات اولیه، احرازهویت در وضعیت “درحال بررسی” قرار میگیرد.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

پس از بررسی اطلاعات شما توسط کارشناسان واحد KYC، در صورت مطابقت و تایید اطلاعات، مرحله ی اول احرازهویت شما تایید خواهد و در پنل کاربری وضعیت به حالت “تکمیل احرازهویت” تغییر خواهد کرد و نیاز است آخرین مرحله ی احرازهویت را تکمیل بفرمایید.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

مرحله دوم: ثبت شماره کارت و ارسال عکس سلفی

دراین مرحله نیاز است اطلاعات تکمیلی خود را ثبت و ارسال بفرمایید. در ابتدا شماره کارت یکی از بانک های خود را ثبت کرده و روی “ثبت کارت بانکی” بزنید. کارت بانکی شما به صورت خودکار استعلام شده و در صورت تایید ثبت خواهد شد و به مرحله ی بعد هدایت خواهید شد.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

در ادامه و در مرحله ی آخر، نیاز است باتوجه به راهنمای قرارگرفته، متن تعهدنامه را روی کاغذ نوشته و تاریخ و امضا درج بفرمایید. این برگه نوشته شده به همراه کارت شناسایی خود را در کنار چهره قراردهید و عکس سلفی بگیرید و در قسمت مربوطه اپلود و در نهایت اطلاعات را ارسال بفرمایید.

ثبت نام و احراز هویت صرافی گرین موج

کارشناسان در واحد KYC، اطلاعاتی ارسالی شما را مورد بررسی قرارداده و درصورت صحت اطلاعات، حساب کاربری شما تایید شده و میتوانید از تمامی خدمات صرافی گرین موج استفاده بفرمایید.

در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام در مراحل ثبت می‌توانید از طریق چت آنلاین با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. همکاران در واحد پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما در کمترین زمان ممکن خواهند بود.

 

ارتباط با پشتیبانی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *