جستجو

فایل کوین در راه صعود!

فایل کوین در راه صعود!

قیمت Filecoin (FIL) از اوایل آوریل تا کنون بسیار بد بوده است، زیرا این آلتکوین از ۹.۳ دلار به ۴.۳ دلار کاهش یافته است.با این حال، سرمایه گذاران به دنبال جبران این آسیب با بالا بردن قیمت هستند.قیمت Filecoin ممکن است دیر یا زود از یکپارچگی خارج شود. جریان پول Chaikin (CMF) اخیراً افزایش یافته است و به خط خنثی نزدیک می شود که نشان دهنده افزایش بالقوه فشار خرید در بازار است.

فایل کوین در راه صعود!
شاخص CMF یک ابزار تحلیل تکنیکال است که برای اندازه گیری قدرت جریان پول به داخل یا خارج از یک اوراق بهادار در یک دوره مشخص استفاده می شود. افزایش CMF نزدیک به خط صفر خنثی معمولاً نشان دهنده تغییر به سمت فشار خرید است که به طور بالقوه می تواند منجر به حرکت صعودی در قیمت Filecoin شود.

علاوه بر این، فاندینگ ریت Filecoin نزدیک به دو هفته به طور مداوم مثبت باقی مانده است.فاندینگ ریت مثبت به این معناست که معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند، کارمزدی را به معامله گرانی که موقعیت های فروش دارند پرداخت می کنند. این مثبت بودن پایدار در دو هفته گذشته نشان‌دهنده یک روحیه غالب به نفع قراردادهای طولانی در میان معامله‌گران است.چنین تسلط بر موقعیت های خرید اغلب نشان دهنده یک چشم انداز صعودی است زیرا فعالان بازار انتظار افزایش بیشتر قیمت در Filecoin را دارند.

فایل کوین در راه صعود!

بنابراین، این شاخص ها در مجموع به افزایش اعتماد سرمایه گذاران و افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال اشاره دارند.

❇️پیش بینی قیمت FIL:

قیمت Filecoin که در ۴.۲۹ دلار معامله می شود، در حال حاضر در محدوده ۴.۶۱ دلار و ۴.۲۰ دلار محدود شده است. آلتکوین دو هفته است که در این محدوده قرار دارد و خروج از آن افزایش ۷ درصدی را تضمین می کند.این باعث می‌شود FIL به ۴.۷۰ دلار برسد، و احتمالاً ۴.۶۱ دلار را به عنوان سطح پشتیبانی به آن پولبک میزند. شکاف بین این مقاومت و مقاومت بعدی در ۵.۶ دلار بسیار زیاد است و افزایش ۲۲ درصدی لازم است، که ممکن است به این زودی اتفاق نیفتد. با این وجود، بازپس گیری ۵ دلار هدف آلتکوین است.

فایل کوین در راه صعود!

منبع : beincrypto

به این مطلب امتیاز دهید!
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *