جستجو

اتریوم بعد از تایید ETF ریزش میکند!؟

اتریوم بعد از تایید ETF ریزش میکند!؟

بنجامین کوئن، بنیانگذار Into The Cryptoverse، می‌گوید اگر عرضه ادامه یابد، به سطوح مشابه قبل از Merge اتریوم در سپتامبر ۲۰۲۲ باز خواهیم گشت.
به گفته یک تحلیلگر، اگر عرضه اتریوم با نرخ فعلی به افزایش خود ادامه دهد، ممکن است پس از غوغای اولیه پیرامون صندوق های قابل معامله در بورس ، اتریوم کاهش یابد.

بنجامین کاون، معامله گر ارزهای دیجیتال و بنیانگذار Into The Cryptoverse در جولای نوشت: «اگر عرضه ETH به میزان ۶۰ هزار در ماه مانند آنچه از آوریل بوده است، ادامه یابد، تا دسامبر عرضه به همان چیزی که در زمان Merge بود بازخواهد گشت.

اتریوم که پس از Merge دچار کاهش تورم شد، تا آوریل ۲۰۲۴ شاهد کاهش عرضه خود به میزان ۴۵۵۰۰۰ ETH بود.

اتریوم بعد از تایید ETF ریزش میکند!؟

با این حال، از آن زمان، عرضه حدود ۱۵۰۰۰۰ ETH افزایش یافته است. Cowen ادعا می کند که اگر با این سرعت به افزایش خود ادامه دهد، ممکن است به همان چیزی که قبل از Merge دو سال پیش بود بازگردد.

قیمت اتریوم ممکن است کمتر از قیمت فعلی آن در ماه سپتامبر باشد.

در حالی که او معتقد است که در ۱.۵ سال بعد از آن قیمت اتریوم “احتمالاً بالاتر” از قیمت فعلی آن خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که  طی “۳-۶ ماه آینده” کاهش یابد. طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار، اتریوم با قیمت ۳۵۰۷ دلار معامله می‌شود.در همین حال، تنها چند روز قبل، Leon Waidmann، تحلیلگر onchain اشاره کرد که اتریوم با یک “بحران عرضه” مواجه است.

CBOE در ۱۹ جولای اعلام کرد، پنج صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) در ۲۳ جولای معاملات خود را در بورس آپشن هیئت مدیره شیکاگو آغاز خواهند کرد.در ۲۳ می، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تغییرات قانون را تصویب کرد که اجازه فهرست شدن چندین ETF نقطه اتریوم(ETH) را می دهد.حال باید دید بعد از تایید ETF های اسپات اتریوم قیمت اتریوم رشد خواهد کرد و یا همانند خبر Merge که همگی انتظار رشد اتریوم رو داشتند ، اتریوم شروع به ریزش کرد.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *