جستجو

بایدن رفت آماده بولران باشیم؟!

بایدن رفت آماده بولران باشیم؟!

حرکت ناگهانی بایدن برای کنار رفتن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ می‌تواند «افزایش بزرگی» برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال باشد، اما ممکن است خیلی زود باشد که در مورد بک بولران ارزهای دیجیتال هیجان‌زده شویم.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، وقتی اعلام کرد که دیگر برای دور دوم کاخ سفید نامزد نخواهد شد، بازارها را شوکه کرد.

اکنون، برخی از تحلیلگران می گویند که حرکت لحظه آخری او می تواند بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده را در ماه های آینده تقویت کند، در حالی که برخی دیگر معتقدند سرمایه گذاران باید هیجان خود را فعلا کاهش دهند.

قیمت بیت کوین بلافاصله پس از اعلام این خبر تا ۲.۸ درصد کاهش یافت، اما به سرعت در ۸ ساعت گذشته، بر اساس داده های TradingView، بیش از ۳.۶ درصد افزایش یافت.

بایدن رفت آماده بولران باشیم؟!

جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار eToro، با توصیف حرکت ناگهانی بایدن به کوین تلگراف گفت که افزایش شانس ترامپ برای انتخاب مجدد نشان دهنده “افزایش بزرگی برای طبقه دارایی” است و افزود:

هرچه بیشتر شاهد پیشتاز بودن ترامپ در انتخابات باشیم، دارایی‌های کریپتو در پیروزی او افزایش قیمت بیشتری خواهند داشت.

او توضیح داد: «تصور اینکه کامالا هریس یا نامزد دموکرات دیگری در نظرسنجی‌ها تنها سه ماه از رقابت‌های انتخاباتی باقی مانده است، دشوار است، اما خیلی چیزها می‌توانند در این بازه زمانی اتفاق بیفتند، بنابراین هیچ چیز دور از ذهن نیست.»

ترامپ اخیراً بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به بخشی کلیدی از کمپین انتخاب مجدد خود تبدیل کرده است و در ۱۴ ژوئن اعلام کرده است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، به “جنگ علیه رمزارز” دولت بایدن پایان خواهد داد.

مارکوس تیلن، بنیانگذار ۱۰X Research پیشنهاد کرد که ترامپ می‌تواند در ۲۵ جولای در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل، اعلامیه غافلگیرکننده‌ای مبنی بر تبدیل بیت کوین به یک دارایی ذخیره استراتژیک برای دولت ایالات متحده بدهد.

در گزارشی در ۲۱ جولای، تیلن نوشت که دولت ایالات متحده تنها ۲۱۲۸۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد دلار دارد، در حالی که حدود ۶۰۰ میلیارد دلار ذخایر طلا دارد. اگر دولت بخواهد دارایی بیت کوین خود را دو برابر کند، “تقریبا معادل” تاثیر قیمت ورودی خالص به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) از سال تا امروز خواهد بود.

گیلبرت با اشاره به راه‌اندازی آتی ETF‌های اسپات اتریوم در ایالات متحده به عنوان یکی از کاتالیزورهای اصلی رشد در سراسر بازار، گفت که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین را نیز افزایش دهد.

هنوز در مورد پیروزی ترامپ هیجان زده نشوید!

با این حال، برخی از تحلیلگران می گویند که توسعه اخیر بایدن ممکن است منجر به افزایش فوری ارزهای دیجیتال نشود.پاو هوندال، تحلیلگر Swyftx هشدار داد که اگرچه خروج بایدن می‌تواند شانس ترامپ را افزایش دهد، اما ایجاد ارتباط مستقیم بین این و جهش فعلی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال دشوار است.

با یادگیری از تجربه ETF بیت‌کوین ، می‌توانیم قبل از ادامه روند صعودی، شاهد توقف موقت قیمت‌ها باشیم.»

این افزایش اخیر ممکن است به گمانه زنی های اولیه ETF اتریوم نسبت داده شود، و برای سرمایه گذاران مهم است که محتاط بمانند و در کوتاه مدت بیش از حد هیجان زده نشوند.به طور مشابه، گری بلک، شریک مدیریتی در صندوق آینده، به ۴۳۳۰۰۰ دنبال کننده خود در X هشدار داد که پیروزی ترامپ در ریاست جمهوری دور از انتظار است.

بلک در پستی در ۲۲ جولای در ایکس گفت: «کسانی که فکر می‌کنند ترامپ  با قاطعیت پیروز خواهند شد، از خودشان جلو می‌افتند.

بایدن رفت آماده بولران باشیم؟!

پس از حوادث ۶ ژانویه، مردم آمریکا به ترامپ اعتماد ندارند. من طرفدار بایدن یا کامالا نبودم، اما دموکرات ها همچنان می توانستند ، میشل اوباما یا یکی دیگر از دموکرات های برجسته را به عنوان نامزد ریاست جمهوری خود معرفی کنند.خیلی زود است که چنین اعتقادی در مورد ریاست جمهوری دوم ترامپ داشته باشیم.بنابراین هیجان زده برای افزایش ناگهانی بازار ارزهای دیجیتال نباشید و همچنان به مدیریت سرمایه خود پایبند باشید.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *