جستجو

رالی عظیم بیت کوین در دست اقدام!

رالی عظیم بیت کوین در دست اقدام!

بیت کوین باید شاهد یک «رالی انفجاری» باشد، زیرا استخراج کنندگان از آخرین دوره کایپتولاسیون خود خارج می شوند.آخرین داده ها از اندیکاتور هش ریبون نشان می دهد که قیمت بیت کوین اکنون برای اولین بار از اواسط ماه می در منطقه خرید بلندمدت قرار دارد.داده‌های هش ریبون می‌گوید «کاپیتولاسیون» استخراج‌کننده بیت‌کوین به پایان رسیده است.

هش ریبون بیت‌کوین دو میانگین متحرک هش ریت را دنبال می‌کنند، که تخمینی است که ماینرها قدرت پردازش ترکیبی را به شبکه اختصاص می‌دهند.وقتی میانگین متحرک ۳۰ روزه به کمتر از معادل ۶۰ روزه خود می رسد، نشان می دهد که ماینرها در حال مبارزه هستند. با این حال، هنگامی که برعکس اتفاق می افتد، یک سیگنال خرید قابل اعتماد از نظر تاریخی تولید می شود و قیمت BTC قابل توجهی افزایش می یابد.

رالی عظیم بیت کوین در دست اقدام!

در ۲۳ جولای، این اندیکاتور برای اولین بار در بیش از دو ماه از “کاپیتولاسیون” خارج شد. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، آخرین خروج در آگوست ۲۰۲۳ اتفاق افتاد، زمانی که BTC/USD کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار معامله شد.معامله‌گر محبوب Mikybull Crypto در واکنش به X در کنار تجزیه و تحلیل قیمت نوشت: «BTC به تازگی شاهد سیگنال «خرید» هش ریبون نادر بود.

رالی عظیم بیت کوین در دست اقدام!

Mikybull Crypto در یک پست جداگانه اضافه کرد که معامله گران باید “برای یک رالی عظیم آماده شوند.”

رالی عظیم بیت کوین در دست اقدام!

توقف صعودی قیمت بیت کوین

در همین حال، اقدام قیمت بیت کوین پس از بهبودی که در ابتدا بازار را از مرز ۶۸۰۰۰ دلار عبور داد، خود را در یک وضعیت نوسان در بازه های زمانی پایین تر می بیند.نگرانی‌های مربوط به فروش همچنان وجود دارد که ناشی از پرداخت‌های مداوم به طلبکاران صرافی منحل‌شده Mt. Gox و استقبال بازار از وجوه قابل معامله در بورس اتریوم در ایالات متحده است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *