جستجو

بازار میریزد اما میم کوین های MEW، WIF در بحبوحه افزایش فعالیت شبکه قیمتشان افزایش می یابد!

میم کوین های MEW، WIF

ممکوین‌ها در اکوسیستم سولانا با ایجاد سودهای هفتگی دو رقمی به عملکرد بهتر از بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند.ممکوین‌ها در اکوسیستم سولانا طی هفت روز گذشته شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی بوده‌اند و عملکرد بهتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال دارند.داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که کل سرمایه بازار memecoin‌ها در بلاک چین Solana در هفت روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و در ۲۴ جولای به ۹.۲ میلیارد دلار رسیده است.

توکن  (MEW) با ۸۲ درصد افزایش در هفت روز گذشته و ۱.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سود هفتگی را به ثبت رساند. میم کوین(GIGA) با افزایش دو رقمی ۴۵.۵ درصدی در هفت روز گذشته و ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته رکورد دیگر رو برای سولانا به ثبت رساند.

میم کوین های MEW، WIF

بزرگترین توکن میم مبتنی بر Solana بر اساس ارزش بازار – (WIF) – شاهد افزایش قیمت ۱.۸ درصدی در روز گذشته و افزایش ۲۱.۵ درصدی در یک هفته بود که ارزش بازار خود را به ۲.۵۴ میلیارد دلار رساند. قابل ذکر است، WIF هنوز نزدیک به یک سوم ارزش کل بازار memecoin سولانا را تشکیل می دهد.آخرین افزایش قیمت در MEW به دنبال پست ۲۳ جولای X توسط WhiteBIT، یک صرافی ارز دیجیتال رمزنگاری مستقر در اوکراین، نشان داد که memecoin را فهرست کرده است.

میم کوین های MEW، WIF

صرافی غیر متمرکز Demex هم فهرست MEW را اعلام کرد.

صعودی که توسط سولانا memecoins نشان داده شده است، نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران بیشتر به این بخش است، با گزارش اخیر CoinGecko نشان می دهد که طبقه دارایی در بین روایت های برتر در Q2/2024 ظاهر شده است.

فعالیت شبکه سولانا اوج گرفت

افزایش در memecoins Solana شاهدی بر افزایش ارتباط اکوسیستم لایه-۱ است. این بدان معناست که احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به شبکه سولانا حدس و گمان نیست. در عوض، به نظر می رسد که با افزایش فعالیت توسعه و تعامل واقعی کاربر پشتیبانی می شود.پتانسیل آن با حجم بالای تراکنش و رشد در برنامه های DeFi (DApps) تقویت شده است.داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که حجم سولانا در ۱۹ جولای به ۲.۵۴ میلیارد دلار رسیده است که از ۶۰۳.۸ میلیون دلار در ۲۹ ژوئن افزایش یافته است.

میم کوین های MEW، WIF

داده های اضافی از The Block نشان می دهد که تعداد آدرس های فعال در شبکه Solana طی دو هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. طبق نمودار زیر، بیش از ۲ میلیون آدرس فعال در ۲۳ جولای ثبت شده است که ۷۲ درصد بیشتر از ۱.۴۵ میلیون ثبت شده در ۱۰ جولای است.

میم کوین های MEW، WIF

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *