جستجو

بیت کوین ۸۰۰ هزار دلاری با روی کار آمدن ترامپ!

بیت کوین 800 هزار دلاری با روی کار آمدن ترامپ!

یک تحلیلگر بیت کوین پیش بینی می کند که قیمت این ارز دیجیتال به دنبال وعده ترامپ مبنی بر ادغام آن در ذخایر استراتژیک ایالات متحده می تواند به بالای ۸۰۰۰۰۰ دلار برسد.دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در آخرین سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل، به بیت کوین پرداخت و به رای دهندگان قول داد که ایالات متحده را به “پایتخت ارزهای دیجیتال جهان” تبدیل کند.

او این کار را با ایجاد یک “ذخایر ملی” بیت کوین و به نوبه خود، تبدیل ارز دیجیتال به یک “دارایی ملی دائمی” انجام خواهد داد.

به طور طبیعی، وعده‌های انتخاباتی ترامپ واکنش‌های صعودی را از سوی تحلیل‌گران برتر ارزهای دیجیتال به دنبال داشته است و برخی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین در آینده ده برابر خواهد شد.

قیمت بیت کوین احتمالاً از ۸۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد – تحلیلگر

یکی از جسورانه‌ترین و صعودی‌ترین چشم‌اندازها برای بیت‌کوین پس از سخنرانی ترامپ از سوی تحلیل‌گر مستقل بازار، Daan de Rover است.چارتیست که در X با نام “Crypto Rover” نامیده می شود، انتظار دارد در صورت انتخاب مجدد رئیس جمهور سابق ایالات متحده در نوامبر، قیمت بیت کوین از ۸۰۰۰۰۰ دلار عبور کند، به ویژه از آنجایی که ترامپ همچنین اظهار داشت که بیت کوین ممکن است در آینده از ارزش بازار طلا پیشی بگیرد.

روور در توییتی در ۲۸ جولای گفت: «اگر این اتفاق بیفتد، ارزش بیت‌کوین ۸۱۳۰۵۴ دلار خواهد بود.

بیت کوین 800 هزار دلاری با روی کار آمدن ترامپ!

سناتور جمهوری خواه سینتیا لومیس یک پیشنهاد قانونی برای ایجاد یک ذخیره استراتژیک رسمی ایالات متحده به میزان ۱ میلیون بیت کوین طی پنج سال آینده ارائه کرد که تقریباً ۵ درصد از کل عرضه ۲۱ میلیون بیت کوین را تشکیل می دهد. لومیس گفت:

بیت کوین حداقل به مدت ۲۰ سال نگهداری می شود و می توان از آن برای یک هدف استفاده کرد: کاهش بدهی دولت آمریکا

بیت کوین 800 هزار دلاری با روی کار آمدن ترامپ!

دولت ایالات متحده در حال حاضر ۲۱۰۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۴.۲۶ میلیارد دلار در اختیار دارد. ترامپ وعده داده است که این دارایی ها را به خزانه داری ایالات متحده تخصیص دهد و گفته است که در صورت انتخاب، دولت او هرگز آنها را رها نخواهد کرد.

تحلیلگری قیمت بیت کوین را ۱۰۰ هزار دلار پیش بینی کرد!

بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ فروخته شد و از آن زمان در محدوده ۶۷۵۰۰ تا ۶۸۰۰۰ دلار تثبیت شده است. اما این باعث نشده است که برخی از تحلیلگران مانند Daan Crypto Traders و Tanaka از پیش بینی های صعودی نسبت به ۱۰۰۰۰۰ دلار خودداری کنند.

کاناکا گفت: «در دراز مدت، من نسبت به رسیدن BTC به ۱۰۰ هزار دلار و اتریوم به ۸ تا ۱۰ هزار دلار، کاملاً خوشبین هستم.

بیت کوین 800 هزار دلاری با روی کار آمدن ترامپ!

تا ۲۶ جولای، صندوق های ETF بیت کوین ایالات متحده ۱۷.۵۸ میلیارد دلار دارایی داشتند که بالاترین میزان تا به امروز است. این نیز از ۱۴.۶۵ میلیارد دلار در ابتدای جولای افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه در روزهای منتهی به سخنرانی ترامپ است.

در همین حال، تحلیلگر Cryptomist پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین بر اساس الگوی کانال صعودی به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

الگوی کنج صعودی در حال افزایش: هدف بعدی بیت کوین ۷۴ هزار دلار است!

حرکت های نوسان قیمت بیت کوین در الگوی رو به رشد غالب بیت کوین رخ می دهد که نشان دهنده افزایش به سمت ۷۴۰۰۰ دلار تا ماه اوت است. این سطح با ۹.۳۰ درصد افزایش نسبت به سطوح قیمت فعلی، جایی است که دو خط روند با هم همگرا می شوند.

برعکس، یک شکست قاطع در زیر خط روند پایین ، بسته به نقطه شکست، خطر اصلاح به سمت محدوده ۶۰,۰۰۰ تا ۶۶,۰۰۰ دلار را به همراه خواهد داشت.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *