جستجو

کفش های بیت کوین ترامپ فقط ۲۵۰۰ دلار!

کفش ترامپ

فروشندگان در حال حاضر تلاش می‌کنند کفش‌های ورزشی جدید دونالد ترامپ با تم بیت کوین را به قیمت ۲۵۰۰ دلار در eBay بفروشند.لیست‌های جفت کفش‌های ورزشی نارنجی با مضمون بیت‌کوین با نسخه محدود دونالد ترامپ در حال حاضر به eBay راه یافته است و فروشندگان امیدوارند آن هارا با قیمت ۲۵۰۰ دلار بفروشند.

در زمان نگارش این مقاله، ۱۲ لیست در eBay برای کفش های رنگی «نارنجی بیت کوین» وجود دارد. قیمت‌ها از ۷۰۰ دلار از طریق حراج زنده شروع می‌شود، اما با شرایط «یا بهترین پیشنهاد» تا ۲۵۰۰ دلار متغیر است. یک پیشنهاد به شوخی قیمت ۶۹۹۹۹ دلار ام دیده میشود.

کفش های بیت کوین ترامپ فقط 2500 دلار!

با این حال، نمی توان گفت که آیا فروشندگان به قول خود عمل می کنند یا اینکه آیا لیست ها قانونی هستند.بیشتر لیست‌ها قول می‌دهند که کفش را پس از دریافت به خریدار ارسال کنند، که انتظار می‌رود بین سپتامبر و نوامبر باشد. به نظر می‌رسد اکثر فروشندگان رتبه‌بندی بالایی دارند، اگرچه بیش از یک نفر در بخش بازخورد خریدار متهم به «کلاهبرداری» شده‌اند.

کفش‌های ترامپ با تم بیت کوین برای پیش‌سفارش در وب‌سایت رسمی کفش‌های ورزشی ترامپ در تاریخ ۳۱ جولای، با نسخه محدود ۱۰۰۰ کفش برای کفش‌های نارنجی عرضه شد. آنها ظرف سه ساعت پس از عرضه به فروش رسیدند.نکته قابل توجه، این وب‌سایت گفته است که پنج جفت از کفش‌های نسخه محدود به‌طور تصادفی توسط ترامپ امضا می‌شوند – به این معنی که کتانی‌های ترامپ ۱ در ۲۰۰ شانس دریافت یک جفت امضا شده دارند.

دو نوع دیگر از کفش های کتانی هنوز در eBay ظاهر نشده اند. آن‌ها با وجود تنها ۱۰۰۰ مورد از هر کدام، هنوز در وب‌سایت Trump Sneakers در دسترس هستند. تاپ های پایین نارنجی و بالاپوش مشکی با قیمت ۲۹۹ دلار پیش خرید می شوند. تعداد کمی از آنها نیز امضا خواهند داشت.خارج از کفش‌های کریپتویی ، تیم ترامپ طیف گسترده‌ای از اقلام با تم ترامپ، عطر، خنک‌کننده «Freedom» – که به قیمت ۲۹۹ دلار فهرست شده است – و کفش‌های دیگر منقش به عبارات مختلف وابسته به ترامپ و پرچم آمریکا می‌فروشد.

کفش های بیت کوین ترامپ فقط 2500 دلار!

اقدام به تهیه فهرستی از کالاهای با مضمون کریپتو به دنبال تغییر ناگهانی نظر ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال در اوایل سال جاری است. از آن زمان، او خط مشی حامی ارزهای دیجیتال را سنگ بنای کمپین انتخاب مجدد خود قرار داده است.

تنها چند روز پس از سخنرانی ترامپ در نشویل

این کفش ها تنها چند روز پس از کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل در ۲۵ جولای به فروش رسیدند، جایی که ترامپ قول داد یک “ذخایر ملی استراتژیک بیت کوین” ایجاد کند، به این معنی که اگر او مجددا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، دولت ایالات متحده هرگز هیچ یک از آنها را نمی فروشد. ۱۲ میلیارد دلار بیت کوین مصادره ای که در ذخایر نگهداری می کند.

ترامپ در چند سال گذشته حرف های ضد و نقیضی درباره بیت کوین زده است.

در سال ۲۰۲۱، رئیس جمهور سابق بیت کوین را «مانند یک کلاهبرداری» توصیف کرد و گفت که هیچ علاقه ای به ارزهای دیجیتال ندارد، زیرا او ادعا می کند که از نظر فنی در مقایسه با دارایی مانند دلار آمریکا بی ارزش هستند.با این حال، در ابتدای سال جاری، ترامپ به سرعت به سمت مدافع بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتالی تبدیل شد.

در ۲۶ می، ترامپ ابتدا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر سیاست سختگیرانه ارزهای دیجیتالی دولتش مورد هدف قرار داد و اعلام کرد که ایالات متحده نباید به چیزی جز جایگاه برتر در صنعت کریپتو بسنده کند.در ۱۶ ژوئن، ترامپ قول داد اگر برای کسب پیروزی در انتخابات در ۴ نوامبر به “جنگ بایدن علیه ارزهای دیجیتال” پایان دهد.

حال باید دید در صورت انتخاب شدن ترامپ چه بلایی سر ارزهای دیجیتال خواهد آمد.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *