جستجو

از ریزش بازار همه ضرر کردند اما بایننس چه سودی کرد!!

از ریزش بازار همه ضرر کردند اما بایننس چه سودی کرد!!

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از سقوط بازار در ۵ آگوست سود زیادی برد – با ثبت ۱.۲ میلیارد دلار جریان خالص ورودی به دلیل واکنش معامله گران به کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس در پستی در ۶ آگوست در توییتر با استناد به داده‌های داشبورد DeFiLlama، گفت: «این یکی از بالاترین روزهای ورودی خالص در سال ۲۰۲۴ است که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران است.

سه نوع اصلی جریان ورودی که معمولاً در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مشاهده می‌شود، به این صورت است :

۱- فعالیت معاملاتی
۲-  نقل و انتقالات از کیف پول‌های خارجی
۳-  سپرده‌های فیات

از ریزش بازار همه ضرر کردند اما بایننس چه سودی کرد!!

سایت DeFiLlama اکنون نشان می دهد که ورودی خالص بایننس بیش از ۲.۲ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به ۱۰۱.۲ میلیارد دلار رسیده است.ورودی های ByBit، Crypto.com و OKX نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۱.۴ میلیون دلار، ۱۰۷.۸ میلیون دلار و ۹۷.۷ میلیون دلار افزایش یافته است.Robinhood ام به طور قابل توجهی شاهد خروج ۱۶.۹ میلیون دلاری بود.

از ریزش بازار همه ضرر کردند اما بایننس چه سودی کرد!!

شرکت تحلیلی K33 Research اشاره کرد که صرافی‌ ارزهای دیجیتال بیش از ۲۶۸,۸۳۰ بیت کوین – به ارزش ۱۵ میلیارد دلار – را در ۵ آگوست پردازش کردند.

“[این] بالاترین مبلغ از زمان کارمزد صفر بایننس در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بود.”

در همین حال، بیت کوین و اتریوم در یک بازه زمانی کوتاه دو ساعته در ۵ آگوست ۱۰ و ۱۸ درصد کاهش یافت، در حالی که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در موقعیت های خرید اهرمی لیکویید شدند.بایننس استرالیا در بیانیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، گفت: علیرغم سقوط شدید، ارزش بنیادی و پتانسیل دارایی های دیجیتال دست نخورده باقی مانده است.

مدیر کل Binance استرالیا و نیوزلند، Be Rose، گفت: “تاریخ نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال پس از دوره های اصلاح، انعطاف پذیری و بهبودی را نشان داده است.”

علی‌رغم چالش‌های فعلی، ما این رکود را نشانه‌ای از یک روند منفی بلندمدت برای بازار کریپتو نمی‌دانیم.»

رز انتظار دارد در آینده نزدیک شاهد نوسانات قابل توجهی در بازار باشد و به کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده و عدم اطمینان سیاسی اشاره می کند.

داده های CoinGecko نشان می دهد که بیت کوین از زمانی که در ۵ آگوست به ۴۹,۷۸۰ دلار رسید، تا حدی ریکاوری کرده است که با ۱۴ درصد افزایش به ۵۶,۷۷۰ دلار رسیده است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *