جستجو

خیانت اتریوم به بیتکوین!!

خیانت اتریوم به بیتکوین!!

محصولات قابل معامله در بورس برای ارز اتریوم بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران بودند و پس از رکود بازار در ۵ آگوست، پول به صندوق های رمزارزی برگشت داده شد.

در گزارش هفتگی Digital Asset Fund Flows منتشر شده در ۱۲ آگوست، مدیر دارایی CoinShares فاش کرد که محصولات سرمایه گذاری دارایی های کریپتو در هفته منتهی به ۱۱ آگوست مجموعاً ۱۷۶ میلیون دلار ورودی داشته اند.

این نشان داد که صندوق‌های اتریوم بیشترین سود را از اصلاح بازار بردند و ۱۵۵ میلیون دلار در هفته گذشته یا حدود ۸۸ درصد از کل جذب کردند. صندوق‌های اتریوم همچنین با ۱۵۰ میلیون دلار ورودی تا کنون در این ماه، عملکرد ماهانه خود را افزایش داده‌اند.

این همچنین جریان ورودی سالانه برای ETH را به ۸۶۲ میلیون دلار می‌رساند که بالاترین میزان از سال ۲۰۲۱ است.

در ۱۲ آگوست، کوین تلگراف گزارش داد که ETF های اسپات اتریوم مستقر در ایالات متحده شاهد اولین هفته ورود خود از زمان راه اندازی در اواخر جولای بودند. ۹ کمپانی تازه راه اندازی شده در هفته ای که از ۵ آگوست شروع می شود، جریان خالص کلی مثبت حدود ۱۰۵ میلیون دلار داشتند.

خیانت اتریوم به بیتکوین!!

در مقایسه با بیت کوین ، بیت کوین تنها ۱۳ میلیون دلار ورودی در هفته برآيند داشت و بر اساس CoinShares، ماهانه ۳۶۶ میلیون دلار خروجی را به ثبت رساند.

جالب اینجاست که محصولات قابل معامله در بورس بیت کوین بیشترین خروجی خود را از ماه می ۲۰۲۳ با مجموع ۱۶ میلیون دلار داشته اند. این امر دارایی های تحت مدیریت (AUM) برای موقعیت های فروش را به پایین ترین سطح خود از ابتدای سال کاهش داده است که “نشان دهنده خروج قابل توجه سرمایه گذاران” است.

صندوق‌های چند دارایی یا آلت‌کوین نیز با ورودی ۱۸.۳ میلیون دلار در این دوره عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند.

بازارهای کریپتو پس از اصلاح بزرگ در ۵ آگوست حدود ۲۰ درصد بهبود یافته اند و کل سرمایه تا ۱۳ آگوست به ۲.۲ تریلیون دلار بازگشته است.

کل AUM محصولات سرمایه گذاری نهادی نیز پس از از بین رفتن بیش از ۲۰ میلیارد دلار در بازار به ۸۵ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، قیمت ETH از زمانی که در ۵ آگوست به زیر ۲۲۰۰ دلار رسید و به بالای ۲۷۰۰ دلار رسید، ۲۳ درصد بهبود یافته است. در مقایسه، قیمت بیت کوین از زمان سقوط به زیر ۵۰۰۰۰ دلار، حدود ۱۹ درصد بهبود یافته است.

منبع : cointelegraph

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *